Demohelg Italia Bike Center

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
Ni ser ut att ha haft det gött idag. Också sugen på att prova Multi men det får bli en annan dag. :)

Toppenväder,toppensällskap:) (även om jag var tvungen att vika av innan Fellinge)
Såå trevliga hojar så på Italia!

Toppenväder,toppensällskap:) (även om jag var tvungen att vika av innan Fellinge)
Såå trevliga hojar så på Italia!

Kul att du var lite gasglad när Sportis tog på sig Farbror Boss....ledarrollen och skötte sig exemplariskt. :hihi

Kul att du var lite gasglad när Sportis tog på sig Farbror Boss....ledarrollen och skötte sig exemplariskt. :hihi

Självklart. Man får passa på dessa unika tillfällen så man själv kan skönja känslan hur det är att vara snabb...normalt sett brukar Jag inte synas i Hans backspeglar förutom när han är snäll:hihi

:D
Självklart. Man får passa på dessa unika tillfällen så man själv kan skönja känslan hur det är att vara snabb...normalt sett brukar Jag inte synas i Hans backspeglar förutom när han är snäll:hihi

Jag som brukar ha ett helsike att hålla hornetrent i backspegeln:D Men snell är ja ju nästan alltid:tummenupp

Fick en inspirerande solorunda från Örebrokorset dock:)

Har gjort Västerås och Bahaus och IKEA, både bänkskivan är tillsågad och på plats, samt nya torkvindan satt i backen, o svågern fick tag i terassvärmare:tummenupp

Farbror Boss...ja, -Alltid redo är ju ett honörsord som en gammal scout jag är:D

Last edited:
Lite jeans våldande på en split ny multistrada kändes helt rätt! I full mundering vet jag inte om det skulle vart "my coup of tea" dock. En helt sjuk sak är att jag köpte mig en ducati orginal detalj till min sucka idag??!!!Japparnas reservdels prånglare hade inte denna lilla detalj löst utan tvingar på köparna hela enheter ist vilket resulterar i sjukt dyra reservdelar givetvis! Italiabike for president :tummenupp De visste direkt vad jag behövde och 50 lappen senare så var saken biff:)

Lite jeans våldande på en split ny multistrada kändes helt rätt! I full mundering vet jag inte om det skulle vart "my coup of tea" dock. En helt sjuk sak är att jag köpte mig en ducati orginal detalj till min sucka idag??!!!Japparnas reservdels prånglare hade inte denna lilla detalj löst utan tvingar på köparna hela enheter ist vilket resulterar i sjukt dyra reservdelar givetvis! Italiabike for president :tummenupp De visste direkt vad jag behövde och 50 lappen senare så var saken biff:)

Håller med dig! Italiabike är kalaskaka!! Har fixat grejer till min japanska där.Vissa som ska eller borde tillhandahålla reserv eller annan lösning till till min hoj ex vad som kan funka "som är specialicerade" på det märket dessutom? har inte kunnat,haft hemma eller måste beställa.

jag och almgren åkte dit en sväng. men då va ni andra redan klara där för länge sen. emil testade hoj. jag fick nöja mig med att provsitta med tanke på min längd.:yoparty

jag och almgren åkte dit en sväng. men då va ni andra redan klara där för länge sen. emil testade hoj. jag fick nöja mig med att provsitta med tanke på min längd.:yoparty

Nog hade du väl kunnat bängla runt en monster ducce allt de är ganska låga:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman