Demo-hoj

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Hoj
speed 3:a
Funderar på att köpa en Wr250x, Problemet är att det är en demo-hoj! Den har bara gått 9 mil. Testa den själv o körde hårt ( blev intresserad efter provkörningen). Frågan är vågar jag köpa den eller tror ni det kommer bli några problem efter att den har gasats hårt?

Köp. Man kan göra grymma dealer med demohojar. Så länge den inte har synbara skador är det lugnt.

Visst körs demohojar hårt men det gör väl de flesta andra hojar också, med samma resonemang borde ju inte begagnade hojar gå att köpa heller.

Där är inte samma "inkörningskrav" på nya motorer som det var förr, idag kan du med både bil och hoj gasa väldigt mycket direkt från affären utan att det sliter eller förstör något.

Min aprilia var en demohoj innan jag köpte den, den har aldrig strulat och går som ett spjut utan minsta tillstymmelse till varken missljud från motor eller annat trams.

Mvh V

Edit: Den hade gått typ 100 mil när jag skaffade den och säkerligen gasats en del.

För att jag kör strypt och 690in tyckte jag var för tung! Wren går bättre också och lättare att hitta slip-on :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage