Deltaträffen

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Tjena alla smågalna sköna bikerskompisar..ingen nämd ingen glömd.
Ville bara som vanlig person och sporthojmedlem tacka alla eventuella besökare som bevistade Deltaträffen detta år(25års) jubileum.
Underbar stämning ,goa killar och tjejer ja helt enkelt kanon!!

Väl mött nästa sommar samma helg...

PÄR BRMC www.bushmenriders.com

Last edited:
granath_ skrev:
jag skulle åkt dit, men hade inte råd. så pappa åkte själv :brinnerup :gnissla

nästa år SKA jag upp :yoparty

Du e så jävulskt välkommen hit till oss..utlovar på stående fot ett så bra drag och fest så du e överkörd när du kommer hem..

Väl mött och ta med polarna ...PÄR BRMC

De va ett dj..ulskt drag. kul på alla sätt o vis.Dit far vi igen.
MVH Small Devils Mc :yoparty :banana :tummenupp

sweden123 skrev:
Du e så jävulskt välkommen hit till oss..utlovar på stående fot ett så bra drag och fest så du e överkörd när du kommer hem..

Väl mött och ta med polarna ...PÄR BRMC

jo tack, jag hörde det på farsans röst.
han skyllde på en lätt förskylning, men jag vet nog varför han brukar få sån där hes röst :yoparty :fyllisar

man missade ju tyvärr 25års jubileumet, men vi får väl se till att ha minst lika skoj nästa år ! :tummenupp

Yes, jag var där! Min första mc-träff. :-)
Hade helt sjukt kul och jättebra ordnat - till och med superväder hade ni grejat.
Nästa år kommer jag tillbaka!

sweden123 skrev:
...Ville bara som vanlig person och sporthojmedlem tacka alla eventuella besökare som bevistade Deltaträffen detta år(25års) jubileum.
Underbar stämning ,goa killar och tjejer ja helt enkelt kanon!!...

Ville instämma med Pär, och meddela att det nu finns gott om bilder från träffen, stort tack till alla ni som har skickat bilder till oss...

Allt finns att beskåda på http://www.bushmenriders.se/index.php?id=53

Väl mött nästa år

/Mats

Last edited:
Fy faán vilken jävla höjdar träff det är. Och bättre blev det när vi blev största klubb åxå, på 25 års jubeleum och allt. Skönt att spöa norrbaggarna.
Absolut årets bästa träff. :yoparty

Tomsa Mck wheelers Falun

www.wheelers.se

Helt klart en kanonträff (igen!). Jag hade j_vligt roligt hela helgen (förrutom i början på lördag morgon då hmm...). Mycket beröm över arrangemang och hur smidigt allt funkade :tummenupp

Jag har skrivit ihop ett litet reportage på UMCC:s hemsida och så finns det bilder i galleriet också.

www.umcc.nu

helt klart en kanonhelg som vanligt, men banden spelade på tok för soft musik knappt nån hårdrockslåt på hela helgen, det måste ni styra upp till nästa år :yoparty

cbjorkman skrev:
Helt klart en kanonträff (igen!). Jag hade j_vligt roligt hela helgen (förrutom i början på lördag morgon då hmm...). Mycket beröm över arrangemang och hur smidigt allt funkade :tummenupp

Jag har skrivit ihop ett litet reportage på UMCC:s hemsida och så finns det bilder i galleriet också.

www.umcc.nu

Haha var inte koranen lärorik*ler*
MVH Pär BRMC

Helt klart en av dom bästa träffarna. Skönt med ordnad frukost och sånt.
Jag tror att det är slut med mina börnisar nu. Det är så svårt att bli värre efter varje år.
Men 5 däck på 3 dagar kan väll nån annan slå nästa år? Jag fick byta tätningen på utgående axeln + alla lager i hjulet efter detta år..

Förresten drivpaketet ser fel ut. Ser ut som en 535 kedja på ett 520 drev. Hur kan det bli så? Köp inte castrols kedje vax.

Last edited:
Steve Harris skrev:
helt klart en kanonhelg som vanligt, men banden spelade på tok för soft musik knappt nån hårdrockslåt på hela helgen, det måste ni styra upp till nästa år :yoparty

Ähh du skojar..jag höll till vid mixerbordet mest hela dagarna och skivorna jag spelade var verkligen hårdrock då jag själv hade tagit med dem..du måste ha sovit eller ngt..*ler*
Får väl spela ännu högre och ännu hårdare nästa år..
MVH Pär

Det var en kanon träff i år också tycker jag!
Fast deltarejset kunde ni nog kunnat strunta i :tungan :näsblod
3 året irad jag var där :banana och jag kommer komma nästa år också!
Sen avslutade jag ju träffen på söndag med att lägga en fin rökridå över träffplatsen :tomten

Jag såg dig när jag stog i kön och skulle köpa ärtsoppa duckie ;)

Edit: Glömde skriva att det var dåligt av Sam och den där andra gubben uppe på taket att slarva bort vårat lag efter första dragningen i dragkampen :7peta Skulle ju ha vunnit utan problem :4skrika

Last edited:
kanonträff!! återkommer nästa år :tummenupp .den gamla skinnsoffan ska nog palla ett fjärde år efter några förstärkningar på utsatta delar :D

PS.ni hade inte haft en suck ändå flexbert;) askalas steker fett :D

superbeast skrev:
PS.ni hade inte haft en suck ändå flexbert;) askalas steker fett :D

Lavemangels hade dragit ner er i "poolen" så fort att ni hade fått lavemang ;D

Ylle skrev:
Förresten drivpaketet ser fel ut. Ser ut som en 535 kedja på ett 520 drev. Hur kan det bli så? Köp inte castrols kedje vax.

Din kedja var ju så välsmord också :pannkyss

Det var en kanonträff som alla andra år jag varit där(ca 8-9,tappat räkningen...).Tyvärr har jag sviter efter dragkampen än,puckat att ha tofflor när den framför har betydligt hårdare grejor på sej :huvet

Tack för en underbart rolig träff (trots att jag var klantig och gjorde illa mig)

Måste tacka lite extra extra mycket till killen som skjutsade mig till akuten tur och retur!!!!!
Mycket väl organiserad kalas kul träff!!

Vi syns nästa år igen!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...