Norre999
Ny medlem
Hej!
Någon som har erfarenhet av en sån här förgasare?
Tänkte ersätta min gamla dellorto på min KTM 600 med en dylik, men är den nånting att ha jämfört med Mikuni eller Keihin.
Mvh
Niklas
Ägare av forumets älsta KTM-motard
Någon som har erfarenhet av en sån här förgasare?
Tänkte ersätta min gamla dellorto på min KTM 600 med en dylik, men är den nånting att ha jämfört med Mikuni eller Keihin.
Mvh
Niklas
Ägare av forumets älsta KTM-motard