Delikat problem ?

Dirkmeister

Arnold for president........
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
R1:a - 05
Jo det är så här att jag har ett delikat problem. Problemet är följande jag vet inte hur jag ska göra. Jag äger en r:6 -03 men är sugen på en R:1, men även sugen på en wr 450, att leka med under vintern. Hur ska jag göra??

#Behålla R:6an och köpa en wr 450 03-04-05 så har jag nånting året runt.

#Sälja R:6an och köpa en R:1a 04-05

Hjälp mig :confused:

Det beror på om du vill gå upp i effekt och känner att du inte får samma glädje med din nuvarande hoj. Det är trots allt sommarsäsongen som har mest röster i frågan. Om du vill ha mer effekt och tycker att R1an skulle vara ett bättre val än R6an så får du vara helt enkelt vara abstinenskåt som alla oss andra hela vintern och inte gasa. Men om du fortfarande tycker att R6an håller för dig och du tycker det är 50%/50% så köp WR 450 och gasa i vinter!

/my 50 cents, Cel

Dirkmeister skrev:
Jo det är så här att jag har ett delikat problem. Problemet är följande jag vet inte hur jag ska göra. Jag äger en r:6 -03 men är sugen på en R:1, men även sugen på en wr 450, att leka med under vintern. Hur ska jag göra??

Personligen skulle jag välja R1:an (-05)...men visst din R6:a och en vintermaskin är ju heller inte dumt.

Beror mycket på vilket som känns bäst ekonomiskt oxå.

Dirkmeister skrev:

behåll r6:an och köp en wr till vintern sen säljer du båda i vår när priserna är lite högre och köper en ett år gammal R1a.
:tummenupp

sälj R6:an och köp två WR:ar, en med motarddäck och en med skogsdäck/dubb
Du kommer inte vilja köra gata längre!

Back