Delbart supermotardsställ?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Börjar bli dags att byta skinnställ för mig... Idag har jag ett Arlen Ness supermotardställ som jag kört med i 2 år, är jävligt nöjd med smidigheten och ventilationen i det. Nackdelarna har varit den totala avsaknaden av fickor samt att dragkedjan har slitits ut.

Har bestämt mig för att det blir ett delat ställ denna gången. Kör mestadels på gata och det är jävligt drygt att ha helställ när man stannar och ska ta en fika nånstans.

Men smidigheten i ett motardställ gör det riktigt skönt och jag skulle därför gärna köpa ett sådant igen, men delat...

Finns det överhuvudtaget delade sm-ställ? Alternativet är att köpa ett "vanligt" delat skinnställ och leva med att det är varmare och klumpigare.

MackeNo1 skrev:
Finns det överhuvudtaget delade sm-ställ? Alternativet är att köpa ett "vanligt" delat skinnställ och leva med att det är varmare och klumpigare.
Jajjamensan. Kolla in Berings ställ. Jag gillar helt klart retrolooken i designen. Skulle inte göra bort sig på en schysst Commando, en Bonneville eller liknande.

.

Man tackar :tummenupp Tyckte det här va riktigt snyggt LÄNK

Ktm har ett nytt delbart motardställ, jag såg det i lelleskatalogen förut. Billigt är de också, 6600:-. Och jag skulle inte vill påstå att de e fult heller :banana

Edit: lelle_cross_katalogen

Last edited:
Back