Delar till lille skutt

Deagol skrev:
2071123 Jaaaaaaaaaaa en käääääääääääääär vän ifrån Ninjariders fixar den befintliga kåpan till mig. Hion jobbar med sånadärade grejor, plast o lack o öhh ja sånt där som jag inte kan :)

kan bara göra såhär

:Bugar :Bugar
:pannkyss :pannkyss

Hmm bara backspegeln kvar då men det är inte så jäkla viktigt, gluttar ju aldrig i dom. Tanken fixar man efter denna säsongen, ingen panik, bara liten bula. Kanske skiter i o byta kawadekalen o ersätter med Lille Skutt istället :), lackar den rosa hehe

Livet leeeeeeeeeeeeeeker :)

Då är det bara att

Kan det vara Solan som ställer upp? :tuttar

Deagol skrev:
2071123 Jaaaaaaaaaaa en käääääääääääääär vän ifrån Ninjariders fixar den befintliga kåpan till mig. Hion jobbar med sånadärade grejor, plast o lack o öhh ja sånt där som jag inte kan :)

kan bara göra såhär

:Bugar :Bugar
:pannkyss :pannkyss

Hmm bara backspegeln kvar då men det är inte så jäkla viktigt, gluttar ju aldrig i dom. Tanken fixar man efter denna säsongen, ingen panik, bara liten bula. Kanske skiter i o byta kawadekalen o ersätter med Lille Skutt istället :), lackar den rosa hehe

Livet leeeeeeeeeeeeeeker :)

Då är det bara att

Gooodis!!!! Då e du på banan igen :tummenupp

Jupp på torsdag borde allt vara klart. Speglarna är ju inget måste även om det skulle ta tid så skall dom stora pojkarna ut i påsk så kanske Lille Skutt o jag kan hänga med fast i 0,0000000000001 gruppen :)

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!