Delar till Honda NS125R2?

Mr.Horsepower

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Hoj
Honda NS125R2H-87 med Jollymoto effektsystem (såld)
Hej på er allesammans. Jag e newbie här på forumet, liksom i mc-världen. Jag har därför en undring till er som är villiga att svara.
- Delar Till Honda NS125R2-87? Återförsäljare? Annan fakta om mc:n?:va
Tack på förhand / Mr.Horsepower

Hej på er allesammans. Jag e newbie här på forumet, liksom i mc-världen. Jag har därför en undring till er som är villiga att svara.

Hmm Jag tror att det e samma motor som Ns125F Vilket betyder att motordelar e skitsvårt att hitta. Spinning-wheels.com (mc skrot) har dock rätt mycket
Jag e inte helt säker på att det e samma motor. Har du några problem med den som du vill ha hjälp med så säg till så ska jag försöka hjälpa till (har verkstadshandbok)

Jag kan tänkas ha någon del kvar efter min gamla. Något särskilt du letar efter?:confused:

Hej på dig.

Honda har fortfarande orginaldelar till motorn och mycket annat. Däremot är det nästan omöjligt att få tag i kåpor och liknande saker. (Testa MC-skrotarna.)
För övrigt är det samma motor på en NS 125 R2 som en NS 125f.
Enkelt sagt kan man säga att R2:an är en NS 125f fast med helkåpa. I grunden är det samma hoj men med lite förändringar i bland annat ramen. (Infästningar till fotpinnar och dyl.)

Hoppas du blev klokare på detta.
/Deejay

Hej på dig.

Honda har fortfarande orginaldelar till motorn och mycket annat. Däremot är det nästan omöjligt att få tag i kåpor och liknande saker. (Testa MC-skrotarna.)
För övrigt är det samma motor på en NS 125 R2 som en NS 125f.
Enkelt sagt kan man säga att R2:an är en NS 125f fast med helkåpa. I grunden är det samma hoj men med lite förändringar i bland annat ramen. (Infästningar till fotpinnar och dyl.)

Hoppas du blev klokare på detta.
/Deejay

Tackar för infon :tummenupp /Mr.Horsepower

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back