Delar till Buell S1??

yesset

Sir Arti
Gick med
15 Apr 2004
Hoj
Buell S1 och Ducati Monster 600
Undrar bara var alla får tag på reservdelar till gamla Buell's som S1 Lightning -98 och X1 Lightning -99 tex? De delar som finns på deras hemsida är ju bara till Lightning 2003 och framåt?! :confused:

Nån som vet?

Borde inte dom flesta tillbehörsfirmor som har saker till HD ha det till Buell också?

Har ju dock inte direkt surfat runt på HD-relaterade sidor den senaste tiden så jag kan ju gissa fel också.

Borde inte dom flesta tillbehörsfirmor som har saker till HD ha det till Buell också?

Har ju dock inte direkt surfat runt på HD-relaterade sidor den senaste tiden så jag kan ju gissa fel också.

Inte HD-sidorna vad jag kan se... Men www.buell.com har reservdelar men bara från år 2003 och framåt. Jättedumt. Men folk har ju stylat de där 98:orna så nånstans måste det ju gå att köpa grejor... Tex. vad gör folk om de tappar den och måste köpa ny kåpa/tank/blinkers/backspegel osv? Jag har googlat och googlat men hittar inget :huvet

Inte HD-sidorna vad jag kan se... Men www.buell.com har reservdelar men bara från år 2003 och framåt. Jättedumt. Men folk har ju stylat de där 98:orna så nånstans måste det ju gå att köpa grejor... Tex. vad gör folk om de tappar den och måste köpa ny kåpa/tank/blinkers/backspegel osv? Jag har googlat och googlat men hittar inget :huvet
Tror det är lite grann som tex. Volvo. Surfar du in på deras hemsida kommer du inte hitta produkter eller reservdelar till 940. Även om dom har dom till salu fortfarande genom sina reservdelsåterförsäljare.

Det är nog lite samma sak med Buell. Orginal reservdelar finns nog till salu genom Buell handlare/verkstäder.
Sen finns det eftermarknadsdelar som inte är tillverkade av Buell utan andra företag. Det borde även här finns en uppsjö av produkter.

Sen när det gäller stylingprodukter så finns det ju en uppsjö av produkter därute. Kanske inte så jättemycket i Sverige men både England, USA borde ha en bra massa.

Prova googla på buell accessories "s1 lightning" eller Buell accessories lightning

NCCR i Delsbo har mycket Buellgrejor, även begagnat

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...