Delar till aprilia sxv 550?

BlackDevil

Rookie
Gick med
2 May 2005
Hoj
1986, Kawa zx600r stunt- såld! Honda CBR 600RR 2003 stunt
Hej igen allesammans
Har varit motard lös nu i snart 3 år till igår. Då jag köpte mig en Aprilia sxv 550 -06 :D Och det känns riktigt bra att kunna var här igen och surra lite motard :D

Men nu till frågan.. jag har tänkt att bygga om min bakdel.. (originalt kan man inte köra) Så vart brukar ni handla era delar och även reservdelar?
Har surfat runt och inte hittat någon riktigt bra sida.. Någon som kan komma lite tips?

\Christian

Det verkar som reservdelar till aprilian är omöjligt att hitta.. lr är ni på forumet för hemlighets fulla? :rolleyes:

Det är så att min startmotor\startdrev har ballat ur och är behöv av lite nya prylar snabbt. för det är ju som dags att ta fram besten och börja stunta :yoparty

Mvh\Christian

Det verkar som reservdelar till aprilian är omöjligt att hitta.. lr är ni på forumet för hemlighets fulla? :rolleyes:

Det är så att min startmotor\startdrev har ballat ur och är behöv av lite nya prylar snabbt. för det är ju som dags att ta fram besten och börja stunta :yoparty

Mvh\Christian

Ska du bli av med baklycktan är det ju bara att köpra vilket diodbakljus som helst och klippa till en plåtbit. Jag köpte mitt bakljus av hojgaraget.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166752

Ska du bli av med baklycktan är det ju bara att köpra vilket diodbakljus som helst och klippa till en plåtbit. Jag köpte mitt bakljus av hojgaraget.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166752

Här är min bakdel

visabild.php

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back