Delar sökes! Honda 600-1000 00-06

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Lyckades ju klantvurpa i måndags på banan :3freak . Vet inte hur många som sagt (ungefär 327) att kalla nya slicks äju det halaste som finns :fakta. Ja kanske hade skrapat ihop till en krasch (1:a) Nog med förklaringar behöver
-Startomkopplaren med gasrulle
-Styre
-Frambromskoppen med grepp (kan tänkas att det passar från flera andra modeller, eller om nån har nåt annat tips, sett att en del bara har en slangbit (plomberad) som behållare.
Sen att egot fått sig en törn får jag ta upp med psykologen :ätapiller. Blir väl att åka simca ett tag då. Ses snart igen :tummenupp

Eftersom jag har Norrlands största lager av Honda prylar så har jag självklart delar till din hoj.
Ring mig.
/ Kenneth

Hittat det mesta nu i delväg, bara psykologen kvar, kunde ta upp till 3 år om man va så fucked-up sas det. :ätapiller

750-R skrev:
2222726 Hittat det mesta nu i delväg, bara psykologen kvar, kunde ta upp till 3 år om man va så fucked-up sas det. :ätapiller

Hör med patologen, de kanske har delar över som passar, borde i såfall spara lite tid åt dig. :tungan

Abloy skrev:
2222766 Hör med patologen, de kanske har delar över som passar, borde i såfall spara lite tid åt dig. :tungan

Ska kolla imårrn om det finns nåra fynd, hojta till om du behöver nåt så kan vi dela på frakten och arbetskostnaden. Hört att diskarna ska va bytta i alla ryggarna samt att det är fetare kablar för snabbare varvtider.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra