Video Delad glädje är dubbel glädje

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Nu när sommaren lider mot sitt slut så är det dags att reflektera lite hur säsongen har varit och vad man kanske ska göra annorlunda till nästa år.

Jag tror dock att jag får svårt att toppa årets säsong. Det har varit en fantastisk sommar! :kär

För mig är det en stående punkt, som går att förbättra. Nämligen: Att köra mer nästa sommar. :)

Blir fasen nästan tårögd och ståpälsen kryper fram...

Punkt till kommande sommar, leta reda på en ny(gammal) co-pilot att köra med på bana.

Mysig film som sagt. :tummenupp

Håll hårt i nycklarna. Annars är det nog du som sitter på bönpallen nästa säsong. :tummenupp

Hon är helt underbar att köra med :) Risken är nog stor att jag blir av med mina nycklar till nästa år haha! Då ska hon ta hojkort är det tänkt, och träna med min hoj. Förhoppningsvis så skaffar hon en egen KTM senare så vi kan busa på bana tillsammans! :kär
Det är minst lika roligt att köra med skjuts på bana som att köra själv! Jag rekommenderar er att testa! :banana

Hon är helt underbar att köra med :) Risken är nog stor att jag blir av med mina nycklar till nästa år haha! Då ska hon ta hojkort är det tänkt, och träna med min hoj. Förhoppningsvis så skaffar hon en egen KTM senare så vi kan busa på bana tillsammans! :kär
Det är minst lika roligt att köra med skjuts på bana som att köra själv! Jag rekommenderar er att testa! :banana

Alla jag känner vägrar blankt. :hihi

Schysst video!:tummenupp
Tycker det är mysigt att hoja med tjejen bakpå men ska man köra aktivt så är det roligare utan;)

Riktigt mysig film, och ni är ju så jävla söta tillsammans att jag plötsligt känner mig väldigt ensam. :)

Jag har sagt det förut, men jäklar vilken skön lirare du är Fordon:-) Riktigt mysig och fin film. Det är väldigt kul att se hur trevligt ni har det:-)

Risken är nog stor att jag blir av med mina nycklar till nästa år haha!
Det såg minsann ut så att hon tyckte det var kul när hon åkte iväg på din hoj i filmen:-)

:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...