Dela ut med Azureus, hur?

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Har laddat ner lite torrents (torrent + alla filer) i en mapp.
Vill nu flytta dessa till en annan mapp, men för att dessa filer fortfarande ska kunnas dela ut, hur gör jag då? Det står "Det går inte att hitta sökvägen".

Någon som har skillz?

MikkE skrev:
2094707 Har laddat ner lite torrents (torrent + alla filer) i en mapp.
Vill nu flytta dessa till en annan mapp, men för att dessa filer fortfarande ska kunnas dela ut, hur gör jag då? Det står "Det går inte att hitta sökvägen".

Någon som har skillz?

Arkiv -> Dela ut -> Fil / Katalog
Klart!

Xyron skrev:
2094713 Arkiv -> Dela ut -> Fil / Katalog
Klart!
Provade med katalog. Fick meddelande:

Adding dir 'F:\Filmer\Långfilmer\Munich.2005.PROPER.DVDSCR.DVDR-CLAWFiNGER'
Creating torrent for 'F:\Filmer\Långfilmer\Munich.2005.PROPER.DVDSCR.DVDR-CLAWFiNGER'
ShareManager: Tracker must be configured, ShareResource: Torrent create failed

Jag har torrentfilen också. Ska den delas ut på någe sätt?

Varför inte låta dom ligga kvar tills det är klart, eller lägga dom på rätt ställe från början? Så gör alltid jag, slipper man extra flyttningar och krångel.

finns inget alternativ vid högerklick som e typ "specify downloadlocation"? å sen köra en "force recheck" av torrent

Empa skrev:
2094846 Varför inte låta dom ligga kvar tills det är klart, eller lägga dom på rätt ställe från början? Så gör alltid jag, slipper man extra flyttningar och krångel.
Jo, jag är petig med mina mappar osv. Men även en som jag kan göra lite fel och inte kolla ordentligt vart man ville att filerna skulle hamna...

heimdal skrev:
2095028 finns inget alternativ vid högerklick som e typ "specify downloadlocation"? å sen köra en "force recheck" av torrent
Jag har hittat en sådan, dock inte provat någon force recheck.. Skall göra det.

MikkE skrev:
2095157 Jag har hittat en sådan, dock inte provat någon force recheck.. Skall göra det.

okej..
du har inte hittat nån specify download location" eller? för då e de ju bara flytta mapparna, specificera den nya nerladdningsplatsen å sen rechecka...

elelr så flyttar du mappen, laddar in torrenten i azureus (ta bort den gamla ur listan först) igen, sedan väljer du nya stället som nerladdningsplats, då borde programmet kolla filerna å sen börja seeda

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg