Del 2 "mc-grupper i Sverige, Skaraborg, namn

2fast4hjo skrev:
2268367 :yoparty Det verkar som att vi får vårat forum :banana .

Swedie vill veta vad forumet heta, och vilka områden ska det täcka?
Jag vill inte ta detta beslutet åt :gnissla Så vad tycker ni :va , skaraborg bör ingå (tycker jag) men kom med förslag!!

Eftersom även jag var med och röstade igenom ditt förslag så kan vi döpa det till Pinkyland eller nåt :3freak.
 
2fast4sweden eller 2fast4skaraborg :rolleyes:


Nä men typ. Skaraborg - Skövde


eller nått liknande tråkigt. :3freak
 
Bara det är tydligt så skiter jag i vicket!
 
Förslag hittills:

* Skarabôrg me' omnejd
* Pinkriders
* Fullthrottle Skaraborg, samåkningar på slingriga vägar
* 2fast4sweden
* 2fast4skaraborg
* Skaraborg - Skövde
* Västgöta Wankers!
* SkövdeMCforumochorternaruntomkringinklusiveeggbyhönsaochvåmb-forumet
* Skaraborgs fartdårar

Fyll på denna lista. Har ni inget förslag sätt en :) efter det förslag ni tycker är bäst.
 
Last edited:
Aragorn skrev:
2268966 * Skarabôrg me' omnejd
* Pinkriders
* Fullthrottle Skaraborg, samåkningar på slingriga vägar
* 2fast4sweden
* 2fast4skaraborg
* Skaraborg - Skövde
* Västgöta Wankers!
* SkövdeMCforumochorternaruntomkringinklusiveeggbyhönsaochvåmb-forumet
* Skaraborgs fartdårar

Fyll på denna lista. Har ni inget förslag sätt en :) efter det förslag ni tycker är bäst.

Blir alldeles rörd när jag ser att mitt namn (förslag) fortfarande finns med bland alternativen :2cool :rodnar :).

Om jag var tvungen att lägga min röst nu så skulle den hamna på Västgöta Wankers eller möjligtvis Fullthrottle Skaraborg....fast då kan ju inte Lena åka med :hihi.
 
Pinky skrev:
2269256 Blir alldeles rörd när jag ser att mitt namn (förslag) fortfarande finns med bland alternativen :2cool :rodnar :).

Om jag var tvungen att lägga min röst nu så skulle den hamna på Västgöta Wankers eller möjligtvis Fullthrottle Skaraborg....fast då kan ju inte Lena åka med :hihi.
:hihi

jag tycker westgothic wankers eller västgöta wankers ska va namnet..

de kan ju för fan inte va seriöst.. då låter de bara töntigt
jag skulle nog kunna gå med en tröja som har texten "västgöta wankers" på framsidan .. helt seriöst.. :D
 
Inga töntiga namn. Sporthoj Skaraborg eller Sporthoj.com Skaraborg (ScS)
Kort & enkelt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top