Deklarationen, idag eller imorrn?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag trodde det var imorrn som var sista inlämningsdag men enligt morsan så är det idag klockan 24.00! Då skriver man inte TISDAG 2 Maj 00.00 utan man skriver Måndag 1 Maj 23.59.59!
Eller har jag fel :va

Jag vet, står det 2maj 00.00 så borde det vara vid tolvslaget idag men de jävlarna borde fan komma hit och hämta den ho smig!

jag trodde alla visste att de är sista dag idag.. :rolleyes:

Är du fortfarande mammas lilla snuttegubbe?
:hihi

Edit: Det står 2 maj senast 2400 på min deklaration. Deklarerade idag via SMS.

Den ska vara inne andra Maj, du har alltså hela morgondagen på dig.

Biifer skrev:
2128384 Den ska vara inne andra Maj, du har alltså hela morgondagen på dig.

Det står ju "senast tisdagen den 2 maj" såg jag nu, vette fan vart jag fick 24.00 ifrån. Fan va bra, då behöver jag inte stressa mao. Iofs inne på skatteverket imorrn men det lär fixa sig.

Gustav1, det är klart! Man kan alltid hoppas på att det blir lite merjobb för dem på nåt jävla vis iaf.

För man kan väl inte köra via internet om man ska göra avdrag?

Sen står det att jag ska lämna N-blankett för att jag har F-skatt men det är inget jag behöver oroa mig över nu hoppas jag, detta är ju min deklaration för A-skatten....

Vantskruv skrev:
2128369 Är du fortfarande mammas lilla snuttegubbe?
:hihi

Edit: Det står 2 maj senast 2400 på min deklaration. Deklarerade idag via SMS.

Vart står det 24.00 på din blankett? Jag hade fått för mig det men efter att lusläst min så hittar jag inget sådant.

Dee_cati skrev:
2128394
Vart står det 24.00 på din blankett? Jag hade fått för mig det men efter att lusläst min så hittar jag inget sådant.

Du vet instruktionsmanualen som du får med? Högst upp ovanför texten "Dags att deklarera".
:)

Nä imorrn innan midnatt är det som gäller!! har inte ens börjat med min.. :4skrika

Vantskruv skrev:
2128405 Du vet instruktionsmanualen som du får med? Högst upp ovanför texten "Dags att deklarera".
:)

Ahhh, det var där jag hade läst det! Men det gäller inte, det är det som står på blanketten som gäller. Och jag lämnade precis in min i brevinkastet på biblioteket så jag hoppas att de kör dem till närmsta skatteverk imorrn. Det stod iaf "deklarationer" på en skylt ovanför lådan och då ska det fan gälla :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg