Dekaltryck på plast -sponsortryck-

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Hejsan rejsare -Gomorron!

Ämne: Logotypes o reklamplats på skinnställ-

Jo, Tony gör ju världsklass bra grejer. Men Tidigare fanns en tråd om att en byra Thorsells kunde trycka svåra logotypes på plast som man syr på. Nu visar herren på Thorsells ingen som helst vilja att hjälpa mig att trycka (efter sisådär 15 mail till honom). När man sen ringde så lovar han... När man ringer igen så har han överhuvudtaget inga grejer att kunna göra det... pust :arsele

Vilka alternativ finns? Vilka kan trycka på plast?

Tack sa Jorpes

Finns det ingen liknande firma i Sthlmsområdet? klart det ine gör, vi har ju inga banor :gnissla

Gustav O skrev:
Det är ju den firman som Jorpes har kontaktat.

Hej alla...

Ja, precis! R2 tror jag har tagit hjälp just från Thorsells. Men som sagt innan. -Tycker inte de uppfyller kraven en kund kan begära.

Så, Någon som vet någon annan firma som kan trycka på mjukplast och med dokumenterat bra resultat?

ps. Jag vet att Tonys PR look finns, och han e bra! Men min gissning e att priserna blir orimligt höga att hansklippa smådetaljer. ds

ps2. Tack Berra .ds2

Jag va med och utvecklade det som Thorsells gör/gjorde.
Om dom inte vill göra det nu eller nått, ja det vet jag inget om.
Jag själv säljer ju inte grejen utan informerade bara om att det fanns.
Mitt tips är att ringa till Leif (eller Tero om han skulle svara) på Thorsell, mail funkar tyvärr lite mindre bra ibland.

Jag kan iofs fråga honom hur planen är, noterade att dom inte har det på sin nya hemsida.
OBS att dom enbart gör "dekalen", sy på får man ombesörja själv.

jorpes skrev:
Hej alla...

Ja, precis! R2 tror jag har tagit hjälp just från Thorsells. Men som sagt innan. -Tycker inte de uppfyller kraven en kund kan begära.

Så, Någon som vet någon annan firma som kan trycka på mjukplast och med dokumenterat bra resultat?

ps. Jag vet att Tonys PR look finns, och han e bra! Men min gissning e att priserna blir orimligt höga att hansklippa smådetaljer. ds

ps2. Tack Berra .ds2

Jorpes!! Ring och hör pris, ta inte för givet. Jag har själv sett skinnställ hemma hos honom, där logga varit invecklad. Sen kan han även plasta in papperstryck, håller inte i evighet men en säsong iallafall.

jorpes skrev:
Hej alla...

ps2. Tack Berra .ds2
Eric, just vad va det han sa, vad va problemet? pm...

Detta är vad jag vet.

.

Last edited:
R2 skrev:
Eric, just vad va det han sa, vad va problemet? pm...

Detta är vad jag vet.

.

Jo... klart man blir lite irriterad när responstiden är låångt över veckan, och att de inte ringer o informerar att "Hej Erik. -Vi har problem därför att...." utan bar alåter det gå.

Men men. Har talat med Tero, och nu sa han att dom inte har sådan plast hemma, o det tog 3 veckro att få från tyskland... Det e för lång tid...

Jo ZilverZ, Tony e verkligen en klippa, men det är alltså smått o plåttrigt...

jorpes skrev:
Jo... klart man blir lite irriterad när responstiden är låångt över veckan, och att de inte ringer o informerar att "Hej Erik. -Vi har problem därför att...." utan bar alåter det gå.

Men men. Har talat med Tero, och nu sa han att dom inte har sådan plast hemma, o det tog 3 veckro att få från tyskland... Det e för lång tid...

Jo ZilverZ, Tony e verkligen en klippa, men det är alltså smått o plåttrigt...
ok på det viset, surt sa räven.
smått och plottrigt är annars just det man kan göra med denna metod, vector loggor, flouro,chrome etc..

men tony kanske fixar det som surfarn sa, han e ju grym.

moroder skrev:
Har pratat med Tommy på Tibro Reklamateleje som sponsrar oss och han kan göra sånt. Skall göra åt oss. Han gör mycket crossdekaler och sånt snyggt. Dom ska bl.a. under 2006 leverera dekaler till Husabergs fabriksteam.

www.tibroreklamatelje.com

Tel. 0504-616 65

Mobil. 070-623 53 23

tommy@tibroreklamatelje.com

Toppers!!!! Tibro verkar kunna fixa. Tack till dig!

/Jorpes

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back