dekaltrim på rg:n

och så längtar ja till att få se hur din (RGmaniac) ser ut när den é klar.. den där blir verkligen grymt snygg :slicka :whip

Ett ungefär på hur min kommer se ut ;) Fler idéer poppar upp så småningom, men detta är idéflödet just nu.

moddad.gif

Har glömt färga toppkåpan :)

heNkOne skrev:
och så längtar ja till att få se hur din (RGmaniac) ser ut när den é klar.. den där blir verkligen grymt snygg :slicka :whip

Jo den e körklar nästa vecka förmodligen,då jag hämtar ut min nya topp,Just nu är den mörkblå-metalic och är nice,R1 baklyse,zxr framlyse och massa annat kul,kör den som fighter tills jag e klar med helkåpan......Det kommer nog bilder inom en snar framtid...... :tummenupp

Esquina: ser stiligt ut ;),, kommer finnas massor mé "stylade" rG.s när detta året é slut :)

RGmaniac: jaså, då lär den ju verkligen se bra ut nu :tummenupp.. funderar själv allvarligt på att byta ut baklyset med tanke på hur fult orginallyset är :zpy.. aja, vikken modell vare på zxr lyset då?? tror hur som helst att d där lätt blir sveriges, kanske nordens finaste rg :) *Smått avis*

heNkOne skrev:
Esquina: ser stiligt ut ;),, kommer finnas massor mé "stylade" rG.s när detta året é slut :)

RGmaniac: jaså, då lär den ju verkligen se bra ut nu :tummenupp.. funderar själv allvarligt på att byta ut baklyset med tanke på hur fult orginallyset är :zpy.. aja, vikken modell vare på zxr lyset då?? tror hur som helst att d där lätt blir sveriges, kanske nordens finaste rg :) *Smått avis*

Det är ett 92:ans dubbellyse jag har på nu men det blir nått annat när jag e klar med helkåpan......Tack för komplimangen!

ingen orsak ;).. herm förresten, du råkar inte ha kvar bilderna på "trimsladden" som kan kopplas in och ur?? var ute på 90-väg idag å tycker hojjen va lite slö å ville knappt varma över 7-8.ooo varv så ja tänkte ta mig ett span där å se om den kanske sitter i.. lr kan d va någe annat fel mé den :confused:, frågan hör kanske inte hemma här.. men då behövs d inga fler rg trådar i 125 forumet iaf. :tummenupp

okey, tack! ja va å grävde lite bland sladdarna å fann denna sladd (den innom den röda ringen) under d andra, å antar att d é den som gör att den blir strypt/ostrypt å den satt juh inte i, så om detta nu är rätt sladd så lär de vara någe fel mé RG:n :(

Bifogat

• 11.jpg
    11.jpg
    107.9 KB · Visningar: 67
heNkOne skrev:
fäljarna är redan fixade.. för tillfället iaf. får se om ja gör om det till senare å bilden ja har på hur den ser ut nu vart inge vidare bra, men man ser juh va d é för nån färg iaf. ;) enjoy..

Snygg hoj!!! :tummenupp

Klart bättre än orginal!!! :)

heNkOne skrev:
okey, tack! ja va å grävde lite bland sladdarna å fann denna sladd (den innom den röda ringen) under d andra, å antar att d é den som gör att den blir strypt/ostrypt å den satt juh inte i, så om detta nu är rätt sladd så lär de vara någe fel mé RG:n :(

Jo det är rätt sladd....men jag har hört att det finns en strypning i avgassystemet också....Kolla upp det också

jo tack, d ska ja göra, å så ska ja be grannen ta sig en titt på hojjen när han é hemma också.. han é juh "meckare" té yrket :tummenupp

Nyheter
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!