Dekalkit yamaha XT660 X???

slangto

tacka för kaffet.
Gick med
23 Sep 2005
Ort
haninge
Hoj
Ärretta
tjo!
Någon som vet vart man kan köpa
dekalkit till en tamaha XT660 2005
(på kylarvingar osv) :confused:
 
Hos Yamaha givetvis, men jag föredrar min naken. :D
Jag har endast det runda lilla emblemet kvar på kylarvingarna.
Dekalerna kostar ju skjortan :näsblod
Köp en extra kylarvinge ist och behåll dekalerna på den sida dom är intakta på.
Kylarvingen kostar ca 400 pix och dekalsettet säker lika mkt :3freak
Jag funderade ett tag på att designa en egen dekal att pryda kylarvingarna med, men jag tyckte den blev bra mkt coolare ren.
Bara en tanke.
//Tobbe
 
Var hittar du så billiga kylarvingar?? Jag hittade iof till min XT600 för 1000-lappen! Då också utan dekal.
 
Plasten är billig till XT660.
Men 400:- ca kostar en vinge utan dekaler om jag inte är helt ute och cyklar.
Inhandlades på mascot motor nässjö.
Av ren nyfikenhet så ska jag rota fram kvittot.
//Tobbe
EDIT: Givetvis hittar jag inte kvittot :mad: :EDIT
 
Last edited:
Hittade dock en tråd sedan i höstas på ett annat forum, där jag redogjorde för vurpan som kostade mig en framskärm och en kylarvinge, summa 800pix.
Så nog är det billig plast till 660.
//Tobbe
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top