Dekaler till minimoto?

Meli

swemoto.com
Gick med
9 Feb 2005
Ort
På minimoton
Hoj
RR-04 Bi-zeta, 50 cc, 6 kolvsok
Tja!
Är det någon som vet var man beställa dekaler till minimoto! inte vilka som hellst utan med egen text? gärna till normala priser! :confused:
 
Meli skrev:
Tja!
Är det någon som vet var man beställa dekaler till minimoto! inte vilka som hellst utan med egen text? gärna till normala priser! :confused:
Mattias ....
 

Bifogat

  • IMGP0024.JPG
    IMGP0024.JPG
    90 KB · Visningar: 160
Meli skrev:
Tja!
Är det någon som vet var man beställa dekaler till minimoto! inte vilka som hellst utan med egen text? gärna till normala priser! :confused:



Kolla mitt forum. Iksvo där gör egna, står nog under säljes.
 
Meli skrev:
Tja!
Är det någon som vet var man beställa dekaler till minimoto! inte vilka som hellst utan med egen text? gärna till normala priser! :confused:


du kan gå in på dekaltrim.nu och beställa egma dekaler ´med egen text :D
 
Meli skrev:
Kan man få egen text också?


Tjena!

Behöver du/ni utskurna dekaler till fiddyn, minimoton, pocketbiken, bilen eller något annat föremål att pryda med?

Valfri text eller logo (om ni har den i vektor-grafik) är det som gäller.
Har alla möjliga färger på vinylen och det finns även endel färger med metalic (reflex).

Priset då?
Jo, det beror helt på önskemål och antal men det är VÄLDIGT billigt.
Mycket lägre än vilket annat PR-företag och det beror på att jag gör detta på fritiden för att det är kul.

Låter det intressant?
Skicka iväg ett mail till dekaler@randomcreations.se
så ordnar jag det du behöver!

//mvh Alex

Där ser du :)
 
Therudeboy skrev:
Tjena!

Behöver du/ni utskurna dekaler till fiddyn, minimoton, pocketbiken, bilen eller något annat föremål att pryda med?

Valfri text eller logo (om ni har den i vektor-grafik) är det som gäller.
Har alla möjliga färger på vinylen och det finns även endel färger med metalic (reflex).

Priset då?
Jo, det beror helt på önskemål och antal men det är VÄLDIGT billigt.
Mycket lägre än vilket annat PR-företag och det beror på att jag gör detta på fritiden för att det är kul.

Låter det intressant?
Skicka iväg ett mail till dekaler@randomcreations.se
så ordnar jag det du behöver!

//mvh Alex

Där ser du :)


Jag har mailat dig men inte fått något sar en :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top