Dekaler och klistermärken till R1 -99

alisheik

R1 Killen!
Gick med
24 Dec 2005
Hoj
yamaha R1 -99
Jag ska lacka om min R1! Jag undrar om någon vet var man köper olika dekaler och klistermärken. Jag vill alltså inte köpa det som t ex Yamaha center har att erbjuda... för tråkigt :huvet

alisheik skrev:
Jag ska lacka om min R1! Jag undrar om någon vet var man köper olika dekaler och klistermärken. Jag vill alltså inte köpa det som t ex Yamaha center har att erbjuda... för tråkigt :huvet
Kolla med butiker som gör reklam, jag va inne och köpte Yamaha dekaler till min r1:a på Lokala firman ;) Heter Nyscreen Och ligger i Nyköping. finns säker något liknande ställe nära dig :tummenupp
P.S har även gjort egna på dator nån gång och sen tagit med bild eller mailat så kan de oftast fixa till det med D.S.

Hitecfrollo skrev:
Kolla med butiker som gör reklam, jag va inne och köpte Yamaha dekaler till min r1:a på Lokala firman ;) Heter Nyscreen Och ligger i Nyköping. finns säker något liknande ställe nära dig :tummenupp
P.S har även gjort egna på dator nån gång och sen tagit med bild eller mailat så kan de oftast fixa till det med D.S.

Tack för ditt tipssss!!!!!!!!

Det här med lack verkar vara nått som alla ska göra när de köpt en första hoj... Men sen när de upptäcker vad det kostar så insér de att det är vettigare å lägga de tusenlapparna på bensin istället.

Får mitt lackat gratis på jobbet :D

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back