Dejting på SH

Last edited:
Nja, vet du vad... :mattias Självbefläckelse i all ära, men man får inte glömma bort att det kan vara trevligt att träffa folk också! :fakta

Eller som gynekologen sa som skulle ha semester:

- Skönt att kunna se folk i ansiktet ett tag..... ;)

Hur går det med raggandet/dejtandet/:borra pojkar och flickor?

Jag har varit på "dejt" med massor av hojar idag (knutstorp) och ja jäklar :kär. Man är ju alldeles knäsvag när man kommer hem :kär :kär :kär (jag pratar fortfarande om hojarna, även om det finns några fina pojkar där med ;))

Nu ska jag på karneval och se om jag hittar något Äkta ragg. Misstänker dock att jag är alldeles för trött för det :hihi

Vafaaan...

Jag bor ju tydligen i helt fel ände av landet. Alla SH-Bruttor bor ju långt söderöver. :mad:

Jag som är ny-singel och allt. :tuttar

Hur går det med raggandet/dejtandet/:borra pojkar och flickor?

Jag har varit på "dejt" med massor av hojar idag (knutstorp) och ja jäklar :kär. Man är ju alldeles knäsvag när man kommer hem :kär :kär :kär (jag pratar fortfarande om hojarna, även om det finns några fina pojkar där med ;))

Nu ska jag på karneval och se om jag hittar något Äkta ragg. Misstänker dock att jag är alldeles för trött för det :hihi

Äschhhh.....rekade igår - du missar inget :)

Finns det några tjejer runt åmål som är sugna på att ta en tur:krama

Nu har jg intekläst heal tråden, men ere nån som e sugen oå o :liigga?1:va:näsblod:näsblod:näsblod

Ide'n om dejting på SH är väl kanske inte tokig men tyvärr spårar det nog allt för oftast ut.
Det hade nog tyvärr fått vara en betaltjänst eller något om det skulle vara åt det seriösa hållet.

Men visst en tjej som gillar mc körning,campa,fiska,semestra på hoj och inte rädd för lite skit under naglarna.
Och att djur,natur och skog inte är allt för främmande heller.
God mat,matlagning osv.
Vore nog en kanske optimal tjej :)

Last edited:
Ide'n om dejting på SH är väl kanske inte tokig men tyvärr spårar det nog allt för oftast ut.
Det hade nog tyvärr fått vara en betaltjänst eller något om det skulle vara åt det seriösa hållet.

Men visst en tjej som gillar mc körning,campa,fiska,semestra på hoj och inte rädd för lite skit under naglarna.
Och att djur,natur och skog inte är allt för främmande heller.
God mat,matlagning osv.
Vore nog en kanske optimal tjej :)

Du har ju fan tjej redan. HAHA

Den enda livsdugliga lösningen skulle ju bara speed-dating.
Ett lika stort antal kvinnor och män från SH anmäler sig, sen anordnar nån en lokal. Eller så kör vi på en av altarnerna vi sett i paralelltråden. :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon