Dejting på SH

OMG! 32 sidor på 3 dagar, är det så många dejtingsugna hojsinglar här eller bara massa lösprat som vanligt!?!

Kom fram till mig i verkligheten om du vågar! Är det kärlek vid första ögonkastet, så ska du få en hojdejt du sällan aldrig glömmer! Meddelanden i tråden, PM och gästboksinlägg undanbedes. Det är verkligheten som gäller!

OMG! 32 sidor på 3 dagar, är det så många dejtingsugna hojsinglar här eller bara massa lösprat som vanligt!?!

Kom fram till mig i verkligheten om du vågar! Är det kärlek vid första ögonkastet, så ska du få en hojdejt du sällan aldrig glömmer! Meddelanden i tråden, PM och gästboksinlägg undanbedes. Det är verkligheten som gäller!

Du vet väl hur det blir när Vilse är i farten. :D

Vänta nu!
När blev tråden flyttad?
Kan det kanske vara därför den dött ut så pass.

Last edited:
Jisses vad mycket löst babbel...
Det verkar inte gå något vidare för de stackarna som verkligen annonserat... :D
Åå andra sidan så de annonser som blivit utslängda här säger ju inte så mycket om personen... :gnissla Inte konstigt man bara bläddrar vidare då....:rolleyes:

Vi hittade en tråd att spamma i, då rusar det gärna iväg :gnissla

Så ska det vara! Raka puckar, inte bara gömma sig bakom en skärm :D

Du vet väl hur det blir när Vilse är i farten. :D
:finger Jag har då inte varit ensam om att spamma :arsele

Så ska det vara! Raka puckar, inte bara gömma sig bakom en skärm :D

Jag är singel, än om jag inte är medlem här på SH för det ändamålet! Å andra sidan vill jag hitta någon som har samma intresse och förståelse för vårt fritidsintresse. Det tar tid, blir prioriterat och det kostar ekonomi som andra outlaws lätt inte förstår. Ja ni vet, det blir onödigt tjafs som jag skulle kunna få undvika. Sen är jag tjejen som är rak och ärlig, handlingskraftig och därför tror jag inte på massa lösprat via meddelande, PM, gästboksinlägg som inte leder någonstans. Som sagt, verklighet och :kär , tack!

Är det snart inavel här på SH? Ni borde föra bok på vilka som har legat med vilka och publicera resultatet i denna tråd.

Är det snart inavel här på SH? Ni borde föra bok på vilka som har legat med vilka och publicera resultatet i denna tråd.

Kan inte du fixa en sådan matris, så man slipper trampa i klaveret sen när det redan är kört! OBS! Matrisen ska innehålla både buksvågrar och buksystrar!

Jag är singel, än om jag inte är medlem här på SH för det ändamålet! Å andra sidan vill jag hitta någon som har samma intresse och förståelse för vårt fritidsintresse. Det tar tid, blir prioriterat och det kostar ekonomi som andra outlaws lätt inte förstår. Ja ni vet, det blir onödigt tjafs som jag skulle kunna få undvika. Sen är jag tjejen som är rak och ärlig, handlingskraftig och därför tror jag inte på massa lösprat via meddelande, PM, gästboksinlägg som inte leder någonstans. Som sagt, verklighet och :kär , tack!
Och det kan jag skriva under på! :tummenupp
Jag har ju hästar som största intresse, även om det blivit mindre senaste åren (ofrivilligt). Och hojintresset blir bara större och större (till våren SKA jag ha pengar till att ta kortet! :huvet). Två hobbys som tar (kommer ta) mycket tid och framförallt pengar :näsblod
Ska man ha tid med en kille utöver det krävs det att han har liknande intressen.

Sen har väl iofs ingen kunnat undgå att jag tycker det skitkul att sitta och spamma en massa skit här, men det beror ju mest på att jag inte har annat att göra :D

Du kan få tro det om du vill, för tillfället iaf. Vill ju gärna att du skall kunna sova om natten.
Tro gör man i kyrkan, jag vet att jag är lika oskyldig som guds lilla vita lamm :angel:

Du är en önskedröm!
Nu blev fantamej JAG rädd :brinnerup

Kan inte du fixa en sådan matris, så man slipper trampa i klaveret sen när det redan är kört! OBS! Matrisen ska innehålla både buksvågrar och buksystrar!

Skulle ju aldirg gå att hålla en sånn Matris uppdaterad! Tänk bara hur många uppdateringar som skulle krävas! Heeeeeeeeeeeeelt galet.

Databasen skulle bli större än eniro´s på nolltid!:D

Och det kan jag skriva under på! :tummenupp
Jag har ju hästar som största intresse, även om det blivit mindre senaste åren (ofrivilligt). Och hojintresset blir bara större och större (till våren SKA jag ha pengar till att ta kortet! :huvet). Två hobbys som tar (kommer ta)

Therese vi kan byta en häst mot en en av hojarna, vad säger du? :fyllisar:cool:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...