Dejting på SH

Snödrivan!?
Här har det varit 25 grader idag, lite molnigt dock, men kvavt som satan. Jag har haft kort kjol och linne på mig och håller på av avlida av värme :tungan

Vadslagning
Om 30 min cyklar jag till tåget, för att kl 18 dyka upp hemma hos Wivi här på sh. Samma ställe kommer sidlinjen dyka upp på. Ska vi ha vadslagning om vad han kommer våga? :cdevil

1. Kommer han fram och hälsar?
2. Pratar han italienska med mig?
3. Vad säger han?

Haha...näe men i de här landet är de ju inte sommar året runt...å man kan ju faktsikt flörta fast de är vinter!! :tuttar

HAHA...klart vi ska slå vad!!:D
Han är blyg...rätt tillbaka dragen...svårt å ta kontakt med tjejer..förutom när han sitter skyddad bakom ett tangentbord...hmmm
Jag tror på 1. :banana

Men när de gäller dig...så...ja du kan nog få honom å göra både de ena och de andra...:tummenupp

Din ursprungliga tanke, antar jag. Dvs, så som jag uppfattade det, MC-körning, nothing else

Hehe okej.

Är väl upp till bruden som ska åka?

Ska han skjutsa henne på en runda och han kör som en huligan/kass, så tror jag inte hon faller som en fura direkt.....

HAHA...klart vi ska slå vad!!:D
Han är blyg...rätt tillbaka dragen...svårt å ta kontakt med tjejer..förutom när han sitter skyddad bakom ett tangentbord...hmmm
Jag tror på 1. :banana

Men när de gäller dig...så...ja du kan nog få honom å göra både de ena och de andra...:tummenupp
Vad tror du om mig egentlingen?! :D
Jag tror också på 1:an. Även om jag inte är helt säker på att han vågar :näsblod

1. Hoppas det! Men bettar inga pengat på det
2. Spelar en hunka på att det inte blir italienska
3. How u doin ;)
:tummenupp Det duger i varje fall...

Så, vad ska jag göra?
Hur elak ska jag vara? Mobba honom fullständigt?
Jäklas med honom och få honom att rodna?
Vara snäll och bara prata?
:D

*cyklar om 3 min*

näää men va tråkigt! hur kommer det sig? :D

Det är nog enklare att förklara skillnaden mellan fission och fusion än att svara på din fråga. ;)

Hade jag haft svaret hade jag rättat till det som var fel, delgett alla här lösningen på problemet och sedan hade alla levt lyckligt i alla sina dagar. :tummenupp

Det är ju det jag försöker utvärdera nu... fungerade det?

Eller har du något annat lömskt knep som fungerar bättre?

Har massa knep ;) Men det är en lååånnggg lista...får vi ta privat tror jag...jag menar, du vill ju inte att alla ska sno dina knep sen liksom :D

Så NÄ kan inte säga att det fungerade sötis...hihi Men ge inte upp!! DET är viktigt. Vill man ha nåt/nån får man kämpa för det. Detta gäller både killar o tjejer..:yoparty

Det är nog enklare att förklara skillnaden mellan fission och fusion än att svara på din fråga. ;)

Hade jag haft svaret hade jag rättat till det som var fel, delgett alla här lösningen på problemet och sedan hade alla levt lyckligt i alla sina dagar. :tummenupp

Du är så vis, sååå vis!!:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!