Dejt!!!

• Thread starter Thread starter granted79
  • Start date Start date

granted79

Guest
halloja!!!
ville bara säga att jag sitter o väntar på en helt underbar :tuttar som ska komma hem till mig o mysa o dricka lite vin ,det ända som fattas e maten för jag suger helt enkelt på o laga mat så d får bli en pizza... :hihi :hihi !
Men d ska bli så grymt gott o bara sitta o tjata dricka vin o :pannkyss på varann...... ibland e livet gött!

puss på er alla!
granted79

granted79 skrev:
halloja!!!
ville bara säga att jag sitter o väntar på en helt underbar :tuttar som ska komma hem till mig o mysa o dricka lite vin ,det ända som fattas e maten för jag suger helt enkelt på o laga mat så d får bli en pizza... :hihi :hihi !
Men d ska bli så grymt gott o bara sitta o tjata dricka vin o :pannkyss på varann...... ibland e livet gött!

puss på er alla!
granted79
Hon blir fortare full om hon inte äter... :tummenupp

(Fick jag lära mig på våldtäktskolan. :D )

Last edited:
min flickvän kom på förra helgen att hon och jag aldrig haft/varit på dejt... så i helgen ska jag fixa en fin middag... och vi har varit ihop i över en månad...

ni tjejer är knepiga... verkligen inte ens lönt att försöka förstå sig på er :7peta men underbara är ni! :tummenupp

lycka till granted79!

Werzion skrev:
min flickvän kom på förra helgen att hon och jag aldrig haft/varit på dejt... så i helgen ska jag fixa en fin middag... och vi har varit ihop i över en månad...

ni tjejer är knepiga... verkligen inte ens lönt att försöka förstå sig på er :7peta men underbara är ni! :tummenupp

lycka till granted79!

ja det e inte ofta man har en DEJT.... tycker alla snackar om det hela tiden men själv har man aldrig sett röken av dom.. :4skrika
Ja ja det ska bli en trivsam upplevelse... :)
tack werzion

Droga henne så är du säker på action. Lycka till!

granted79 skrev:
halloja!!!

puss på er alla!
granted79

fan du verkar vara inne i ett riktigt stimm! grattis..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2010199#post2010199

Mattias skrev:
Droga henne så är du säker på action. Lycka till!

vad ni är inne på o droga o våldta...... det e faktiskt inte snällt o göööra sååå :4skrika :4skrika
Man ska vara snäll mot dom små liven..... :pannkyss

SirDave skrev:

ja.... ha ha ha ha...... har inte skrivit på 1000000 år så då tänkte jag att jag kan öppna lite nya trådar..... det har varit lite segt nu d sista med läsningen... inget nytt alls nästen....
fast jag kan lugna mig om ni vill???

granted79 skrev:
ja.... ha ha ha ha...... har inte skrivit på 1000000 år så då tänkte jag att jag kan öppna lite nya trådar..... det har varit lite segt nu d sista med läsningen... inget nytt alls nästen....
fast jag kan lugna mig om ni vill???

jag menade inte att du inte skulle öppna trådar, ville bara gratulera till allt bra som verkar hända dig just nu.. goa damer och billiga försäkringar!

Gottis skrev:
va fan fick du inte nog för ett par veckor sen lika full som vanligt va du är det samma brud igen lr är det en ny
:tungan

ha ha ha ha...... ny o mkt mkt bättre..... (hoppas jag)
Blev änna knack den kvällen du... :3freak

Nursey skrev:
Lycka till..låter mysigt :)

man tackar... :pannkyss

SirDave skrev:
jag menade inte att du inte skulle öppna trådar, ville bara gratulera till allt bra som verkar hända dig just nu.. goa damer och billiga försäkringar!

man tackar...
:pannkyss

granted79 skrev:
ha ha ha ha...... ny o mkt mkt bättre..... (hoppas jag)
Blev änna knack den kvällen du... :3freak

det bästa va ju ändå när du stod på huvudet i bilen hem från stan mellan förar sätet och baksätet
:3freak

man blev ju inte så impad precis :hihi :hihi

ahh den känslan :banana

hoppas ni får myspys :tummenupp

Gottis skrev:
det bästa va ju ändå när du stod på huvudet i bilen hem från stan mellan förar sätet och baksätet
:3freak

man blev ju inte så impad precis :hihi :hihi

ja fatta ingenting... han måste ju ha bromsat stenhårt....

LayDeeOmega skrev:
Lycka till!
Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll tillsammans :tummenupp

ska lätt göra mitt bästa... tack va snälla ni e :pannkyss :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg