Mr Brownstone
Ny medlem
Har suttit o funderat lite på det här med pengar.. Vissa kasserar till synes obekymrat in nya fina 250 racers och dyl som om det vore manna trillandes från himlen... Absolut inget fel i det! Själv har man flyttat hem till farsan, ska sälja min älskada kawa, o alla andra prylar som imte har något med racingen o göra, också jobbar man natt o kommer att få leva på broccoliavkok hela sommaren för att få ihop pengar till en seriös satsning i 250sp(avunsjuk he he). .Vore intresast att veta nu när jag står här och pekar fingret åt övriga världen och kramar aprilians handtag, jag håller det som om det vore min sons hand, o han säger till mej: hur kommer der att gå för oss pappa, der går väl bra?...? För detta är min stora livsdröm, att köra roadracing, och det kommer att gå både upp o ner förmoda. Jag vet att många är förtegna när det jäller detta ämne, men vad jobbar NI med? Är det sponsorer? Är ni rika? Har ni egen hojfirma? Det vore intrsesant att höra hur just DU!!!klarar det.
Skrv några rader om o hur ni har kommitt dit där ni är idag, några intressanta livsöden o historier finns det väl bakom, när man kan bersälla hem en hondars250r-05 + lite trimdelar, bränna 100000 i däck, för att göra samma sak nästa år......... Hur man fixar deg helt enkelt!
Skrv några rader om o hur ni har kommitt dit där ni är idag, några intressanta livsöden o historier finns det väl bakom, när man kan bersälla hem en hondars250r-05 + lite trimdelar, bränna 100000 i däck, för att göra samma sak nästa år......... Hur man fixar deg helt enkelt!