Definition av moppefucko?

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
VFR 750F
Okej, har kollat här ett tag och har hittat ett ord som jag gillar: moppefucko
men vad är definitionen av ett moppefucko?:confused:
har en vag aning om att det är dom "coola" 15-åringarna som hänger med sina småtrimmade moppar utanför den lokala kiosken, stämmer det?

(säkert fel forum för denhär frågen, snälla, slå mig inte)

Det krävs inte att man är mopedägare och 15 bast för att vara moppefucko, däremot tillhör de flesta moppefuckon just den gruppen. Det finns flertalet med både R6, FZR1000 etc som klassas in och de kan vara allt fårn 18 - 50 bast!

Mr. Red skrev:
Okej, har kollat här ett tag och har hittat ett ord som jag gillar: moppefucko
men vad är definitionen av ett moppefucko?:confused:
har en vag aning om att det är dom "coola" 15-åringarna som hänger med sina småtrimmade moppar utanför den lokala kiosken, stämmer det?

(säkert fel forum för denhär frågen, snälla, slå mig inte)

räknas in i den tappra skara moppefuckon gör även de som påstår att de kan massor om motorcyklar, men egentligen inte har en aning om vad de talar om... alltid lika skoj att tala med sånt folk! :kocko

Fluxir skrev:
räknas in i den tappra skara moppefuckon gör även de som påstår att de kan massor om motorcyklar, men egentligen inte har en aning om vad de talar om... alltid lika skoj att tala med sånt folk! :kocko
Jag ska tjöppa en Hajjabusa, den ska bli fetast i stan me turrbo åkk sen ska jag vinna Rocky 1000, hur får man RR lisens, spånsor är min pappa såm tjänar fett me stålar så jag slipper jåbba, årka jåbba när man inte behöver :kocko

/M.Oppefucko :yoparty

GåstRajder är bara fööööö coooolll. :yoparty :yoparty Har laddat ner både trean o fyran o femman från nätet nu. :rock
Asså, när han drar "Myndigheten" på E4:an, fyffan asså! Jag vill ha en Turbo Busa, kan man strypa dom till 25kW? :hoppa

Maverick_ou812 skrev:
GåstRajder är bara fööööö coooolll. :yoparty :yoparty Har laddat ner både trean o fyran o femman från nätet nu. :rock
Asså, när han drar "Myndigheten" på E4:an, fyffan asså! Jag vill ha en Turbo Busa, kan man strypa dom till 25kW? :hoppa

:rofl :rofl :rofl

Moppefucko = Illitterat, teknikillitterat, overbal och testosteronstinn pubertetspojk utan vett att skämmas.
:hihi

det värsta som finns är moppefuckon som säger att de dragit polisen med sin "vespa" som har 20hk

Ogre skrev:
det värsta som finns är moppefuckon som säger att de dragit polisen med sin "vespa" som har 20hk
Är det de värsta?

Jag kan med handen på hjärtat säga(skriva) att jag sett en polismc bli ifrånåkt på cykelvägar av en nästan orginal Puch Dakota.

okej, då vet jag... tur man inte är något moppefucko då :D
blev nästan lite orolig att det skulle ha något med tvåtaktsmotorer att göra ^^

Mr. Red skrev:
okej, då vet jag... tur man inte är något moppefucko då :D
blev nästan lite orolig att det skulle ha något med tvåtaktsmotorer att göra ^^

Kör du 2-t är du nära..
fast å andra sidan du kan nog inte sänka dig till denna nivå - lyckligtvis
http://www.bike.se/forum/thread.php?t=28720

(moppefuckovarning - det kan smitta direkct!)

Tur att vi har alerta moderatorer här. :Bugar

HanneZ skrev:
Är det de värsta?

Jag kan med handen på hjärtat säga(skriva) att jag sett en polismc bli ifrånåkt på cykelvägar av en nästan orginal Puch Dakota.

Då drog dom ju inte polisen pga att moppen var supertrimmad utan pga av att polisen inte ides följa efter , men för moppedisten var det säkert "status" att köra ifrån honom

Jag stör mig iaf på moppefuckon som skryter äver effekten på moppen

Jag har haft moppe, då inte nyaste supermotardmoppen som alla har, eller en "vespa" som låter klibbigt.
-Retro :rolleyes:
men körde den aldrig.. har aldrig förstått det där, tycker cykla är mycket roligare, kanske därför jag är värdelös "mek" också! :va

hehe, hade moppe, den funkade i två veckor, och det var ingen som gjorde något tillräckligt ihärdigt försök för att få igång den... :rolleyes:

dags å börja skryta om vem som kört minst moped eller?

ja körde i 3 månader innan den tydligen parkerades i fronten på en snutbil, samt blev lätt påkörd bakifrån av en annan farbror blå.
jag satt inte på vid detta tillfällen dock.

min stackars mt5

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...