Deckaler

Fox Racing

Organdonator
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
2 X
Dekaler

Fick hem nya dekalerna idag:D nu blir de o kitta 450in med radialbromsar och akrarör,hoppas de blir riktig is i vinter så man får kränga på finndubben :yoparty

På TJEJENS :fakta 505a blir det Ktm factory/black dekalkittet och svart plast,vanligt 4kolvs motardok sen när jag hittar mer pengar..

Bifogat

• IMG_2814.jpg
    IMG_2814.jpg
    38.9 KB · Visningar: 111
  • u6907760.jpg
    u6907760.jpg
    40.9 KB · Visningar: 144
  • dfgsfs.JPG
    dfgsfs.JPG
    51.5 KB · Visningar: 118
Last edited:
jävligt snyggt dekalkitt. hur mycket kostade det?

har du två nya ktm'er? tävlar du och så eller?

jävligt snyggt dekalkitt. hur mycket kostade det?

har du två nya ktm'er? tävlar du och så eller?

dekalkittet kosta ca 1000kr har 2st -07 tänkte tävla iår men de vart ett brutet skulderblad och en massa andra hinder,men nästa år ska jag försöka tävla i backe o motard...

dekalkittet kosta ca 1000kr har 2st -07 tänkte tävla iår men de vart ett brutet skulderblad och en massa andra hinder,men nästa år ska jag försöka tävla i backe o motard...

1000kr är ju faktiskt ett klart bra pris. såna här kit brukar ligga på 2000 i sverige.

Fox: Jag tycker att du ska ta kontakt med phunx.se, tror jag adressen är iallafall, han är väldigt tillmötesgående och behöver säkert vidga sitt sortiment, så ni kan säkert komma överens om något bra. Jag tänkte lämna mitt snow white dekalkit till honom, men jag kunde inte låta bli att klistra det på hojen. =D

Beställde dom från usa,undra om man kan lämna in dekalerna på nå reklamfirma o göra några extra kopior??.. piss svårt o få tag i sånna ju :huvet

oki, orkar nog inte beställa från Usa, men jag skall iofs dit över nyår, så då kanske man hittar något..:)

Annars får det bli ett Black kit, vilket jag tycker är sjukt snyggt..
//J

1000kr är ju faktiskt ett klart bra pris. såna här kit brukar ligga på 2000 i sverige.

Vart köper man redbull dekalkitt i sverige nå stans?? har letat runt i hela sverigede finns inga sånna i sverige el så är de näst omöjligt att få tag i..

Har en kompis som åkte för team catapult och sponsrad av redbull för för nå år sen o han sa att de e bara o glömma att köpa nya redbull dekaler här..

Såde va bara o jaga utomlands :tummenupp

Beställde dom från usa,undra om man kan lämna in dekalerna på nå reklamfirma o göra några extra kopior??.. piss svårt o få tag i sånna ju :huvet

Det skall nog inte vara något problem för en riktig dekalfirma att kopiera, men bli inte förvånad om priset blir 1000 SEK eller mer.

Du får väldigt gärna skicka mig ett PM vart du köpte dekalerna! De borde ha flera motiv än just redbull -Tack

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back