Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ge upp direkt, i samband med att någon köpte en domän med volvos namn i och fölorade i rätten sattes normen för vad som gäller. Använder du ett varumärkesskyddat ord i ditt domännamn som är starkt förknippat med ett etablerat varumärke så finns det inte en chans i världen att du kommer vinna.
Är nässpray starkt förknippat med Nezeril och AstraZeneca? Måste en domstol avgöra detta eller finns det någon enkel praxis?
Tack alla för era svar! Vi ska nog reda ut detta...
Bumpar tråden för jag måste ha svar på en fråga som besvärat mig...Ok. En snabb koll visar ex att domänen www.nässpray.se är ledig.
Vad kostar det i runda slängar att regga det? Borde finnas något läkemedelsföretag som inte vill att jag ska ha bögporr på just den domänen och tjöpa den av mig!
Wish me good luck![]()
Good luck! Och glöm inte rikligt med vaselin förprogrammera "112" på telefonen innan du drar igång med bögporrinspelningarna![]()
Ni är så sega så nu norpade jag nässpray.se
samt värktablett.se och ibuprofen.se
Wish me good luck![]()
Lycka till
Vad ska du ha för dem då?
Nej. Rent generellt är det ingen lukrativ branch med bara ett domännamn. Ens om du lägger upp bögporr på detUndantaget är ju om du reggat ettriktigt "bra" domännamn som tex iphone.com som någon amerikan reggat för en massa år sedan.
Alternativet är ju att ha ett bra namn men att man också skapar ett värde på namnet.
Jag kan nog rita lite gubbar i paint eller PS som leker med nässpray och värktabletter på annat vis än det var menat![]()
Ja det blir nog bra.. Men du svarde ju inte på vad du vill ha för dem?
Eller var det för att lägga upp egenritad bögporr du tecknade dem?![]()
Ja det blir nog bra.. Men du svarde ju inte på vad du vill ha för dem?
Eller var det för att lägga upp egenritad bögporr du tecknade dem?![]()
Nej nej nej!! det är ju porr de ska va! man köper porrsidor såklart, det är ju där all deg finns! Jag sitter i detta nu och bara väntar på att Bert Milton ska ringa.![]()
Jag klippte direkt på www.visafittan.se
10 i topp!!, veckans fi##a!! svenska folket skickar in sina bilder!
Kan inte bli annat än succé![]()
Det fanns ju inga bilder där...![]()
Nej nej nej!! det är ju porr de ska va! man köper porrsidor såklart, det är ju där all deg finns! Jag sitter i detta nu och bara väntar på att Bert Milton ska ringa.![]()
men fifan jag har ju inte hunnit, jag är inte så jävla haj på hemsidor.
nä men ärligt så tyckte jag det var en fin idé och en fin adress. det skulle ju kunna bli nått!!!!![]()
Ni är så sega så nu norpade jag nässpray.se
samt värktablett.se och ibuprofen.se
Wish me good luck![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |