ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
faen, känns som de e denna sommar som blir rolig med motarden..börjar bra med sköna wiiilisar o stoppiesar, fast stopparna känns lite väl farligt med blöta grusiga däck
nu när man e ute o åker så övar man självklart lite bakhjul då jag suger på det,, men tha shit is coming togehter.
iaf..
på 2 ans växel så känns de som att den kommer upp fort o allt blir mer okontrollerat.
på 3an är de svårare o få upp den men när jag får den så pass högt så blir de mycke stabilare..
går långsamare lixom..
antar att den e fööör stark på 2an..
har ni nå tips på hur jag ska göra eller måste jag dreva om för o få den mjukare på 2an..bara det att den bli så tråkigt på 3an då
vet inte om de går o köpa nå större bakdrev heller..
typ 48 nu..sen 15 fram..
går inte o ha 16 fram iaf.
sen hur högt e jag igentligen..är så pass högt upp att jag precis kikar över framskärmen o då sitter jag lite längre bak på sadeln..
är de långt kvar
känns inte som det..
ahh,, dagens I-landsproblem..

nu när man e ute o åker så övar man självklart lite bakhjul då jag suger på det,, men tha shit is coming togehter.

iaf..
på 2 ans växel så känns de som att den kommer upp fort o allt blir mer okontrollerat.
på 3an är de svårare o få upp den men när jag får den så pass högt så blir de mycke stabilare..
går långsamare lixom..
antar att den e fööör stark på 2an..
har ni nå tips på hur jag ska göra eller måste jag dreva om för o få den mjukare på 2an..bara det att den bli så tråkigt på 3an då

vet inte om de går o köpa nå större bakdrev heller..
typ 48 nu..sen 15 fram..
går inte o ha 16 fram iaf.
sen hur högt e jag igentligen..är så pass högt upp att jag precis kikar över framskärmen o då sitter jag lite längre bak på sadeln..
är de långt kvar

känns inte som det..
ahh,, dagens I-landsproblem..