"De har ärrat honom"

Men i tidningen säger han ju så här:

Fast jag tvivlar på att han ångrar den. Han säger nog bara så för att han rädd för mamma. Rätt löjligt att han ser går ut och försöker spela cool på internet fast han just framstått som en idiot inför hela svenska folket. Jävla fjortis.
precis det jag menade:)

Men om det inte är olagligt på något sätt varför ta med det i tidningen? Bara för att skildra en vardagsdispyt hos en slumpvis vald familj eller?

Du menar att dom har o göra ändå? Hursomhelst har dom lärt sig en läxa, eller inte, svårt o säga när jag inte fattat om det är olagligt eller ej än! :va
Det är inte olagligt, men det är mot "bransch-reglerna".

(hörde jag på radion iaf)

Last edited:
Den där tatueringen har ju potential att bli riktigt snygg. Tycker synd om grabben som antagligen har blivit tvingad till att känna ånger av sin mor...

Själv fick jag min första tatuering betalad av mamma och pappa när jag var 15 år... och sen har det rullat på....

Äckliga, giriga, snåla, garanterat ensamtående, rödvinspimplande, Glennrökande, kollektivanslutna avskräde till morsa som har mage att skylla på tatueraren och dessutom be om pengarna åter.Ungjäveln är 17 år och straffmyndig och byxmyndig och helt jävla sepeskadad och ska fan ersätta tatueraren för att han ljö om sin ålder, jävla skitunge.

Det finns tillfällen då du verkligen med oöverträffad skärpa och avundsvärd effektivitet sammanfattat tingens ordning i en enda mening. Eller möjligen två. :hihi

Den där tatueringen har ju potential att bli riktigt snygg. Tycker synd om grabben som antagligen har blivit tvingad till att känna ånger av sin mor...

Själv fick jag min första tatuering betalad av mamma och pappa när jag var 15 år... och sen har det rullat på....

Men du har så mycket konstiga saker, stereo med slutsteg i kutsen tex :hihi

Hade jag haft den gaddningen hade jag varit stolt =P
Bara o fylla i istället för att lossas gnälla för att göra morsan glad =P

Min mamma blev ungefär lika glad när jag kom hem efter att ha varit hos farsan i en vecka och visade upp min nya fina tatuering av en drake på vänster arm. Inte populärt när man var 14 år :näsblod
Men att stämma studion känns ju bara patetiskt, de har ju bara gjort ett misstag då tatueraren trodde han var 18+ eftersom han redan hade gaddat sig där.

Ja, undrar om han får skämmas på skolan imorgon när han varit så stolt över sin tatuering i 1 månad och när morsan får syn på den så blir det ett himla liv och han har ångrat sig etc. etc.

Ja fan, 2.500:- är ganska billigt för en sådan sittning, 4.000:- låter mer troligt, men han kanske ljög för morsan om kostnaden också ;)

Fick prisuppgift på en lika stor drake. Ni kan 4 dubbla den summan.
16000:- när allt var klart skulle den landa på i pris.

Nåväl...sicket spånhuvve. Att han berättar om den ca 1 månad före gör ju saken helt löjeväckande. Helt otroligt! Hoppas "målsägande" förlorar och får stå för rättegångskostnaderna för gaddaren har inte gjort ett så väldans stort fel, om ens något. Har grabben falskleggat så kan ju hans morsa gräva ner sig och skämmas ordentligt.

Fick prisuppgift på en lika stor drake. Ni kan 4 dubbla den summan.
16000:- när allt var klart skulle den landa på i pris.

Nåväl...sicket spånhuvve. Att han berättar om den ca 1 månad före gör ju saken helt löjeväckande. Helt otroligt! Hoppas "målsägande" förlorar och får stå för rättegångskostnaderna för gaddaren har inte gjort ett så väldans stort fel, om ens något. Har grabben falskleggat så kan ju hans morsa gräva ner sig och skämmas ordentligt.

Jag menade såklart bara konturerna... 20.000:- är ungefär vad min vänsterarm kommer gå på innan det är klart.

Äckliga, giriga, snåla, garanterat ensamtående, rödvinspimplande, Glennrökande, kollektivanslutna avskräde till morsa som har mage att skylla på tatueraren och dessutom be om pengarna åter.Ungjäveln är 17 år och straffmyndig och byxmyndig och helt jävla sepeskadad och ska fan ersätta tatueraren för att han ljö om sin ålder, jävla skitunge.

Det är är nästan det roligaste jag har läst Markus.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back