De e fan pinsamt...

MickeAson

"Perfect Gentleman"
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Skrapad Retta
tredje dan man har hojen påställd och vad händer...

Jo naturligtvis går man en grundlig vägsyn, skrapar nya hojen och pajjar fossingen till på köpet, krossar fotknölen, bryter fotleden och diverse ledband ryker... Allt detta pga att man är så satans åkkåt så att man inte kan vänta tills dom har sopat upp på gatorna... snacka om orutin... hade väll inte tjurat över foten om de hade varit på bana i 140, snarare tacksam, men när de händer i en vägkorsning vid vänstersväng i maffiga 20 blås då e de fan så man kan börja grina... Så nu har ja fått gnällt av mej...

Usch så tråkigt. :( Hoppas att det läker bra och att du inte får några men av det. Men hur kunde en vurpa i den låga farten sluta så illa, fastnade du med foten under MC:n?

Hata grus :fakta .

Har själv varit nära att syna marken ett par gånger men eftersom jag kör som en kärring :( har det gått bra.

ja läker gör de nog så småningom, alltig kom an på de härliga rullgruset... och orutin som sagt, antagligen va de fästet till fotpinnen som fimpade fotknölen sen vred ja väll till foten på nåt sätt och fick hojen över... Tack för omtanken.

kan inte påstå att ja kör så vilt heller, inte så här i början iaf...

Gustav1 skrev:
Suuurt :(

Blir du borta länge från hojåkandet??

vet ej, ska ha gipset 8 veckor till att börja med men sen ska ja ju försöka få hojen i någorlunda skick oxå... fy fan va dyrt...

Så jävla tråkigt

Krya på dig.
Nästan samma hände polaren, framför cirka 30 pers vid en busshållplats.

Re: Så jävla tråkigt

Henken skrev:
Krya på dig.
Nästan samma hände polaren, framför cirka 30 pers vid en busshållplats.

Samma här, två fina flickor med barn vagn på andra sidan vägen, hade ju bara fattats att hojen hade kanat in i dom... hemska tanke!

Det där lät inte roligt alls killen!
Att saker o ting är pinsamma kan jag förstå. men försök skita i såna saker. Klart det är pinsamt att vurpa. Men jag ser hellre att jag klarar mig oskadd o har folk som skrattar åt mig än att jag inte klarar mig alls.

Hoppas du kryar på dig fortare än fortast!
Kram på sig!

Bikerbitch skrev:
Det där lät inte roligt alls killen!
Att saker o ting är pinsamma kan jag förstå. men försök skita i såna saker. Klart det är pinsamt att vurpa. Men jag ser hellre att jag klarar mig oskadd o har folk som skrattar åt mig än att jag inte klarar mig alls.

Hoppas du kryar på dig fortare än fortast!
Kram på sig!

Man tackar för omtanken... Men en bruten fotled och fimpad fotknöl är fan å ta i... iaf i den hastigheten...

Pissigt å skrapa så här tidigt, men det är bara å ge sig på igen,
vart hojen väldigt förstörd?

MickeAson skrev:
Man tackar för omtanken... Men en bruten fotled och fimpad fotknöl är fan å ta i... iaf i den hastigheten...

Jo. Men sådant kan ju tyvärr också hända även i dom fjuttiga farterna. När man vet om att man kan bryta så mycket så förstår jag fortfarande inte varför folk skiter i att åka i skyddskläder förutom en hjälm. Sorgligt.

Hoppas du blir phett med uppassad av fru/barn/flickvän/kk/polarna :tummenupp

MickeAson skrev:
ja läker gör de nog så småningom, alltig kom an på de härliga rullgruset... och orutin som sagt, antagligen va de fästet till fotpinnen som fimpade fotknölen sen vred ja väll till foten på nåt sätt och fick hojen över... Tack för omtanken.

Surt!! En polare till mig kom ca 1 km med sin nya hoj för 2 år sen när han åkte från handlaren. Nya däck o kall asfalt... :skrämd Han var ledsen!!!!
Men att foten gick åt så illa!?! vad kör du med för stövlar??

Ash skrev:
Pissigt å skrapa så här tidigt, men det är bara å ge sig på igen,
vart hojen väldigt förstörd?

Tja... hela höger sidan är ju repig och srucken mellan kåpglaset och ena lyktglaset. Blinkers, bromshantag, backspegel är trasigt plus att avgassystemet är repat...

Bikerbitch skrev:
Jo. Men sådant kan ju tyvärr också hända även i dom fjuttiga farterna. När man vet om att man kan bryta så mycket så förstår jag fortfarande inte varför folk skiter i att åka i skyddskläder förutom en hjälm. Sorgligt.

Hoppas du blir phett med uppassad av fru/barn/flickvän/kk/polarna :tummenupp

Jag kan ju lugnt säga att hädan efter åker ja inte till macken för att köpa cigg utan full mundering. Skulle väll va polarna som ställer upp då, förhållndet med tjejen tog slut i går... Vad säger man " Life`s a bitch and i`ve got no money"

hm det va ju en hel del. tråkigt när det händer, Bara å hoppas att du får ihop den snabbt, så är det bara ut å åka igen (när foten blir bra alltså)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT