De bästa böckerna och siterna

U-joppe

Jack of all trades
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Frankenviffer
Efter att ha följt många trådar på det här forumet med mycket stort intresse så slås jag av 2 saker.

1. Jag har mycket stor hjälp av att ha läst lite motor-/trim-teori och även om allt man läst inte sitter kvar så har man en bas att stå på för att pussla ihop de godbitar man får slängt till sig här. Det blir lättare att få ihop alla inläggen i en tråd till en bild. Men när det kommer till andra områden så är jag nollad...

2. Efter att ha avnjutit en bra tråd så vill man ibland läsa mer. Kanske mer detaljerat eller kanske tvärtom mer överskådligt (eller kanske mer strukturerat...).

Vad sägs om att lägga upp våra/era bästa böcker, och nätsiter (tidningsartiklar?) i en tråd så att man kan få mer struktur på tips om vidare läsning.

Glöm inte att recensera med t. ex. en passande smiley - jag tycker att det är lika viktigt att få reda på att en bok/site är kass eller helt ute, som att få 100 adresser/böcker inom ett ämne som jag aldrig hinner plöja igenom (livet är för kort för att göra alla fel själv - även om det skulle vara underhållande).

Skall det vara någon riktig vits med boktipsen så bör de vara ganska detaljerade med Författare, Titel och ISBN nummer.

Kanske en sticky?

/ joppe

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger