DC++ Tanka samma från fler samtidigt, går det?

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2 röda och en gul
Jag har letat men inte hittat, går det att tanka samma fil från fler samtidigt?
Typ som Download Accelerator? 10 downloads som sedan byggs ihop till en fil.
Search for alternativ ger mig ju bara en massa fler som har filen. Jag får deras file list sedan idlar kopplingen.

nä, det går inte såvitt jag vet, det är ju därför det är så bra med rar-filerna

Nej.

Att ha flera att ladda ifrån innebär att man vid ett givet tillfälle laddar från en av dem, skulle denna gå "offline" tar förhoppningsvis någon annan källa över som man kan ladda ifrån. På så vis kan man bygga ihop en nerladdning från flera källor, men bara en i taget

Tackar!
Jåke skrev:
Nej.

Att ha flera att ladda ifrån innebär att man vid ett givet tillfälle laddar från en av dem, skulle denna gå "offline" tar förhoppningsvis någon annan källa över som man kan ladda ifrån. På så vis kan man bygga ihop en nerladdning från flera källor, men bara en i taget

farmerlip skrev:
Jag har letat men inte hittat, går det att tanka samma fil från fler samtidigt?
Typ som Download Accelerator? 10 downloads som sedan byggs ihop till en fil.
Search for alternativ ger mig ju bara en massa fler som har filen. Jag får deras file list sedan idlar kopplingen.
Om du tex laddar ner en fil, gå in då på mapp ikonen Download queue, sen letar du upp mappen i det vänstra "trädet", markera den då kommer filen du laddar upp i det högra "trädet", höger klicka på den, välj search for alternates, då kommer det upp en sök ruta, alla som har den filen du laddar ner kommer då upp här, då är det bara att välja och vraka från vem du vill ladda ner ifrån.

Är det rar filer du laddar ner så markera rar filerna hos någon, välj download to....väl den mapp du laddar ner "din först" nerladdning till. Tjoop, så laddar du ner från 2 st, om du vill ladda ner från ännu fler, gå bara tillbaks till sök rutan som ploppade upp och repetara........

LAddar du ner en stor fil, så kan du göra så här oxå, men du kan inte börja ladda från flera då, utan detta gör du ifall du blir "sparkad" från nå eller nå dyl.

Uffe

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...