Dc++ funkar inte (pga windows vista?)

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Som det står så har jag problem med att mitt dc++ inte funkar i windows vista.. jag kommer in i det och allt så mnen när jag ska leta upp "Public hubs" så står det följande
"Download failed: den begärda adressen är inte giltig i sin kontext. (http://www.hublist.org/publicHubList.config.bz2)"

Någon som varit med om samma sak eller vet hur man kan få det att funka?
Tack

Jag har samma fel.

Jag är dessutom rejält trött på torrent istället för dc. Om man bara ska ha en låt eller dyl så är torrents skit mot dc. Hela filmer funkar bättre iofs, men det väger inte upp eländet...

Kan lägga till att jag hade problem med msn som vägrade funka.. Då sa vista att det hade hittat en lösning men man kunde inte se lösningen dock..
Det löste jag dock genom att högerklicka och öppna som administratör.. Då går det som det sak.. kanske kan hjälpa någon som har haft problem med det också

Fungerar perfekt för mig i Vista, men precis som Mr.Dna säger här ovanför så bör du köra det som administratör, i alla fall första gången så du kan klicka på "Häv blockering" om något sånt fönster kommer upp..

Fungerar perfekt för mig i Vista, men precis som Mr.Dna säger här ovanför så bör du köra det som administratör, i alla fall första gången så du kan klicka på "Häv blockering" om något sånt fönster kommer upp..

Hjälper inte för mig...

Jag har samma fel.

Jag är dessutom rejält trött på torrent istället för dc. Om man bara ska ha en låt eller dyl så är torrents skit mot dc. Hela filmer funkar bättre iofs, men det väger inte upp eländet...

Med hjälp av t.ex. Azureus kan du plocka enskilda filer i torrents. DC++ är skit jämfört med torrents.

Med hjälp av t.ex. Azureus kan du plocka enskilda filer i torrents. DC++ är skit jämfört med torrents.

Aha sa mark! Det hade jag ingen aning om.

Jag vet bara när man ska ha tag på en låt som är äldre än tio år, och inte sålt guld, så är det ett helvetes letande jämfört med dc. Detta kan iofs bero på användaren, så jag får väl ta och lära mig helt enkelt!

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa