DB Killer eller ej?

utan. så jävla skönt ljud i min =)

När jag hade min RC8R med Termignoni avgas testade jag en vända med dB-killer. Lät som en moped och gick som en potta. Utan fick den både prata och andas fritt. Mycket välljud uppstod.

Haha den lätt som orginal typ med DB i lite mörkare bara:/ för mig blir det nog utan, äntligen ett lite mer bröta system:tummenupp

Utan så klart, men vissa brudar man har träffat skulle ha behövt en :brynad lite pinsamt när dom skriker "stick! Annars så ringer jag polisen" :rodnar

Eller håller för öronen när man fiser förbi på halvgas. Ser det som ren provokation! Lockar fram krampande reflexer i högerhanden och öppna spjäll!

Ja? Skitfränt ju. Ge mig din adress så skickar jag en flytväst, du kommer drunkna i fitta.

Ljudet ska motsvara prestandan men det finns en gräns på hur högt en hoj bör låta. För mycket är bara löjligt.

Det kan aldrig låta för mkt! Speciellt när det gäller Aprilia. :Bugar:Bugar:Bugar
Mer GP-liknande ljud får man leta efter :yoparty
Jag kör utan db i min :D

På bana, på besiktning, på Nürburgring och utanför Sverige är det inte dumt att ha dB-killern monterad.

Körde inte killer i min men samtidigt tyckte jag nästan den lät för högt när jag körde genom stan så jag vågade knappt röra rullen. Hände även vid ett par tillfällen att folk höll för öronen när man blåste förbi ute på landet. Med detta vill jag ha sagt att du ska köra utan killer och skita i barkätande fjällrävenentusiaster som vill höra fågelkvittret. Screw those guys!

Back