Daytona 675

Godiskungen

Marcus
Gick med
16 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1:2008 Triumph Daytona 675
:) Tänkte höra om det finns någon som vet hur sitthöjden är på en 675.a är man ca 173 är denna längd några problem för att hantera hojen?På youtube testkör en tjej hojen som är 170 och den verkar inte för hög för henne men den hojen kanske är sänkt?men i originalutförande är det någon som vet hur höjden är där?Många säger den är hög.Vore tacksam för svar.Funderar på att köpa en nästa sommar får se vilken färg det blir..ingen aning än...står mellan rött eller svart..men vetti f=)
 
Hej

Har lagt in frågan där redan.Får se om någon där uppfattar den.det är rätt dött där verkar det som.tack för svaret.
 
Har lagt in frågan där redan.Får se om någon där uppfattar den.det är rätt dött där verkar det som.tack för svaret.

Kan inte tänka mig att det är så jättestor skillnad mot din R6:a -06.
Det enda problemet är väll när du ska sätta ner fötterna och det gör man ju inte så ofta. På min racehoj når jag knappt ner när jag står stilla men det betyder ju inte att jag har svårt att köra den när jag väl har fart uppe.
Kolla på Pedrosa i MotoGP, han får ju nästan ha en stege för att komma upp.
 
Ja du har rätt.Det skiljer ej mkt.hehe jo Pedrosa är inte den längsta i gänget men en jävel på att köra:D tack för svaret:yoparty :yoparty

Kan inte tänka mig att det är så jättestor skillnad mot din R6:a -06.
Det enda problemet är väll när du ska sätta ner fötterna och det gör man ju inte så ofta. På min racehoj når jag knappt ner när jag står stilla men det betyder ju inte att jag har svårt att köra den när jag väl har fart uppe.
Kolla på Pedrosa i MotoGP, han får ju nästan ha en stege för att komma upp.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top