Daytona 675 VS Superduke

Vad ska du använda hojen till? Ska du mestadels hålla till på banan så hade jag valt Daytonan,men på gatan tycker jag faktiskt det är helt värdelöst med den typen av hoj. Man ska nog bara fråga sig själv på vilket sätt man ska nyttja den. Superduken och S3:an fungerar riktigt bra till båda delarna :)

Ska man välja mellan S3:an och SD:n så känns chassiet i KTM:en klart vassare. Riktigt fina motorer har de båda :)

Motorrads 5000mila test av 1050-motorn (Sprint) visade inget slitage på motorn och den ligger på fjärde plats av de 23 testade i dagsläget. Daytona ligger på delad 13e plats med Kaw. ZX-10R och Yam. XT660X. Den enda testade KTMen, en 950 Adventure ligger på 20e plats.

Sedan har vi sTf_paPs här på forumet som kört en bit över 5500 mil med sin SpeedTriple 06a, enda problemet var som jag kommer ihåg det ett startdrev som byttes på garanti vid 2000mil.

Jag erkänner att jag är lite bitter...

Det är nog inte triumph själva som orsakade mitt ras utan snarare en usel återförsäljare, mina tidigare inlägg bör kanske tas med en nypa salt :)

tack för alla synpunkter:tummenupp Nu har det blivit så att jag hämtade hem en Superduke -06 idag. nu väntar många mil rolig körning hoppas jag:) I eftermiddag ska det gasas lite o se hur det känns.

Motorrads 5000mila test av 1050-motorn (Sprint) visade inget slitage på motorn och den ligger på fjärde plats av de 23 testade i dagsläget. Daytona ligger på delad 13e plats med Kaw. ZX-10R och Yam. XT660X. Den enda testade KTMen, en 950 Adventure ligger på 20e plats.

Sedan har vi sTf_paPs här på forumet som kört en bit över 5500 mil med sin SpeedTriple 06a, enda problemet var som jag kommer ihåg det ett startdrev som byttes på garanti vid 2000mil.

Det var en spårring. Den var antagligen ohärdad som dom är ibland, vet det av egen erfarenhet som konstruktör.

*/ ?>
Back