Daytona 675 STHLM

sss, pfff, tsss jag och cliffan bombade bulten i går :banana Cliffy har bildbevis på att det faktiskt går att köra max 70 på 70 väg :näsblod

Vad är chansen att 9 hoppar av åsen 6/9:e? blev sugen och ångrade mej....

Oddsen är väl kanske inte lika stora som att 9 pers klotar innan den 6e :P Polarn gjorde det och Malin här på SH fick hans plats som första reserv :P

Jag klagar inte jag fått trevligare sällskap :P

jag har skaffat en ny leksak

Härligt Cliffan! :tummenupp ...men måste bara ifrågasätta att du släpper denna infonyhet i 675 tråden, -du går väl inte i bytastankar pöjk??? :brinnerup

Appropå det, måste vi hålla på att stöka i två trådar??? ...duger inte en tråd? Det e ju samma personer som ändå e med på samma körningar? :)

Härligt Cliffan! :tummenupp ...men måste bara ifrågasätta att du släpper denna infonyhet i 675 tråden, -du går väl inte i bytastankar pöjk??? :brinnerup

Appropå det, måste vi hålla på att stöka i två trådar??? ...duger inte en tråd? Det e ju samma personer som ändå e med på samma körningar? :)

Klart han gör, han vill ju åka fort.

Å beträffande att stöka i två trådar ... håll dig i din egen gubbmoppetråd och håll inte på och spamma i vår :mad:

Å beträffande att stöka i två trådar ... håll dig i din egen sporthojstråd och håll inte på och spamma i vår moppetråd:mad:

Men du föstår lille vän, det är bara för att vi vill lära Er lite om hur livet är när man blir vuxen och ge Er möjlighet att få vara nära och på ett mjukt sätt lära känna riktiga motorcyklar!:krama

bra bild :tummenupp synd bara på LGF fordonet framför dig:D måste vara en färsking:arsele

pssss,,tssss.... :banana 8 minuter plus måste va nytt rekord av nånn typ:hihi

vi fr köra en adobe premiere tutorial sen cliffy, man kan speeda upp x2 på hela filmen, blir nog lagom :tummenupp

fi fan va stadigt det blev!!!

Last edited:
pssss,,tssss.... :banana 8 minuter plus måste va nytt rekord av nånn typ:hihi

vi fr köra en adobe premiere tutorial sen cliffy, man kan speeda upp x2 på hela filmen, blir nog lagom :tummenupp

fi fan va stadigt det blev!!!

Vart riktigt bra kvalité, skönt att inte bara se ett repigt kåpglas :tummenupp

Verkar som att vi fått en ny kung på Bulten :D:D :krama

EDIT: Kom på hur det ligger till ... Luca måste ju bromsa för att gubbmoppen skall hinna i kapp och filma :banana

Nästan, men bara nästan Tom@s tempo på den körningen :D

Nu förstår jag Cliffan varför du skyllde på en kokandes motor ikväll...:tungan

Nästan, men bara nästan Tom@s tempo på den körningen :D

Nu förstår jag Cliffan varför du skyllde på en kokandes motor ikväll...:tungan

Måste varit då som säkringen gick, hojen förstod inte vad jag höll på med så den tyckte det var bäst o protestera, så nu kommer jag alldrig köra nästan tom@s tempo någe mer

onsdags körning?

är det någon som ska ut å åka imorgon? skulle vara kul om det blev några stycken:krama

Klart han gör, han vill ju åka fort.

Å beträffande att stöka i två trådar ... håll dig i din egen gubbmoppetråd och håll inte på och spamma i vår :mad:

:brynad :fakta Gasa satan cliffan! :hihi

Måste varit då som säkringen gick, hojen förstod inte vad jag höll på med så den tyckte det var bäst o protestera, så nu kommer jag alldrig köra nästan tom@s tempo någe mer

Ok, det där var ju inte "Gasa satan", men kvalitén var det ju inge fel på. :tummenupp
Spara gasa satan till 6 sept, du kommer behöva det om du ska filma mig :brynad

Någon som har använt sin försäkring hos IF. Vad händer med premien, går den upp eller ligger den kvar på samma?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing