Daytona 675 STHLM

Tuvängen på lördag? damn... ska valla tre HDs söder om stan :huvet

Nånn som är duktig på fjädring? som kan visa mej lite snabbtips komp/retur fram/bak etc?

(inte högfart/lågfart finns det på -09?)

:tummenupp

Börjar det inte gå lite väl lugnt nu?, -inget Stene-tempo där inte :)

Börjar det inte gå lite väl lugnt nu?, -inget Stene-tempo där inte :)

medans ni kör fortare och fortare avancerar jag nedåt på hastighetsskalan, snart backar jag fan :glömdet

Vi pratade om makligt alt. modest tempo, frågan är om modest betyder samma sak för mej som för dom hehe!

Last edited:
medans ni kör fortare och fortare avancerar jag nedåt på hastighetsskalan, snart backar jag fan :glömdet

Vi pratade om makligt alt. modest tempo, frågan är om modest betyder samma sak för mej som för dom hehe!

Bara att montera på stödhjulen mannen. :rolleyes:
Makligt på kromsläde är 50, modest 70 och 90+ endast för motorväg, för då börjar det tänjas på gränserna... :gnissla

Fördelen är väl att du troligen bara behöver växla en gång på hela turen :D

Länkgrej

Man skall vara där vid 8 och skriva in sig, jag drar vid sju från V-tuna, kör Essingeleden. Vart skall vi ses? Bra å slippa åka genom stan. Jag är själv.

Jag har en bokad plats, men för er som inte har det är det nog bra att vara där SENAST kl 8 för att få en väst. Det är vad jag har hört i alla fall.

Mötesplats?

Länkgrej

Man skall vara där vid 8 och skriva in sig, jag drar vid sju från V-tuna, kör Essingeleden. Vart skall vi ses? Bra å slippa åka genom stan. Jag är själv.

Jag har en bokad plats, men för er som inte har det är det nog bra att vara där SENAST kl 8 för att få en väst. Det är vad jag har hört i alla fall.

Mötesplats?

Jag kommer inte boka om gud den jävla fi..an bestämmer sej för att pissa på mitt andra tuvängenförsök :D

Rondellen mikrofonvägen?

What about Tuvängen?.... lite info?

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5267

:tummenupp

Last edited:
Länkgrej

Mötesplats?

Hur var det att plaska runt i lördag då?
Gick och la mig igen på lördagsmorgonen när jag såg vad vädergudarna bjudit på.

Deto finare var det igår på rörken!
Fram till sista passet då LucaBrasi bestämmde sig för att fila på sin motorkåpa. Tur att puckarna satt där Andy! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman