Daytona 675 SE-10 stulen i Årsta 20/6

Min hittades i Södertälje. Den kom aldrig så långt. Löstes dock in för det tog mer än 30 dagar innan den hittades. Fick erbjudande om att köpa den åter av fb, men de ville ha för mycket såden fick gå vidare.
Den såldes dock senare på blocket söderut med nån skavank kvar.

Men man kan undra vad de ska ha alla dessa daytonor till... :mad:

Är det en vanlig racehoj kanske....
R6:or stals väl ganska flitigt ett tag när de rejsades som mest med dem.

Wiseguy mobile on Android

Folk samlar ju på allt möjligt skrot, så varför inte daytonor :D
Tråkigt för TS och er alla andra som blivit drabbade och fått säsongen förstörd.

Min hittades i Södertälje. Den kom aldrig så långt. Löstes dock in för det tog mer än 30 dagar innan den hittades. Fick erbjudande om att köpa den åter av fb, men de ville ha för mycket såden fick gå vidare.
Den såldes dock senare på blocket söderut med nån skavank kvar.

Men man kan undra vad de ska ha alla dessa daytonor till... :mad:

Bara av ren nyfikenhet... Vad fick ni ut av försäkringsbolaget för era SE-10'or?? Jag bara gissar men eftersom det knappast var en spontanstöld så misstänker jag att den inte står lutad mot ett träd här i närheten.. Så då blir det ju en intressant fråga vad man får. Värderas tillbehör och extraprylar överhuvudtaget?!?

Pm'a gärna om ni är blyga ;-)

Men det jävligaste är ju att det pajar säsongen. Fyra dagar på Kemora är ju roligare med hoj än utan...

Bara av ren nyfikenhet... Vad fick ni ut av försäkringsbolaget för era SE-10'or?? Jag bara gissar men eftersom det knappast var en spontanstöld så misstänker jag att den inte står lutad mot ett träd här i närheten.. Så då blir det ju en intressant fråga vad man får. Värderas tillbehör och extraprylar överhuvudtaget?!?

Pm'a gärna om ni är blyga ;-)

Men det jävligaste är ju att det pajar säsongen. Fyra dagar på Kemora är ju roligare med hoj än utan...

Blir väl Kemora med BMWn istället då eller?

Blir väl Kemora med BMWn istället då eller?

Jag körde ju den till Ava som säljuppdrag. Jag kan åka o hämta den igen, sätta på nya stompgrips och så men tanken var väl att den skulle få hitta en ny ägare nu. Men jo, visst är det ett alternativ.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT