Daytona 200 & #22MOZZ - the Movie!!!

Det var en trevlig film :tummenupp
Är jag jävligt mossig (pun intended) som duttar mellangas när jag växlar ner, ere dumpa köpplinga som gäller?
Även med recluse kan jag inte sluta med gamla vanor :brynad

Det var en trevlig film :tummenupp
Är jag jävligt mossig (pun intended) som duttar mellangas när jag växlar ner, ere dumpa köpplinga som gäller?
Även med recluse kan jag inte sluta med gamla vanor :brynad

Japp, du är mossig!
Skämt åsido, jag ger mindre och mindre mellangas, har kommit in i en vana att mjukt släppa ut kopplingen utan mellangas. Inbillar mig att det ger mer bromseffekt... Men så har jag ju slirkoppling! På gammelsuckan från 97 funkar det ju inte så bra, då studsar det...

Excellent och välredigerat med det film- och bildmaterial som stått till buds efter hemkomsten. Vet av egen erfarenhet att det inte är det lättaste att tänka på att man helst ska få med sig sevärda saker hem att dela med sig av när man är mitt uppe i nuet. Men du är en mästare i RR-filmsbranschen Mozz!:tummenupp
Extra kul att ha fått följa med dig upp på bankingen onboard!:yoparty
/BG

Excellent och välredigerat med det film- och bildmaterial som stått till buds efter hemkomsten. Vet av egen erfarenhet att det inte är det lättaste att tänka på att man helst ska få med sig sevärda saker hem att dela med sig av när man är mitt uppe i nuet. Men du är en mästare i RR-filmsbranschen Mozz!:tummenupp
Extra kul att ha fått följa med dig upp på bankingen onboard!:yoparty
/BG

Tack Björn! Och du har sååå rätt; hur många gånger har man inte stått där och tänkt "OJOJOJOJOJ vad jag skulle ha velat haft detta på film!" Som till exempel när jag träffade Giacomo Agostini på PI i januari, och frågade:

- Mr Agostini, I will race in the Daytona 200 in march, and since you won that race in 1974, do you have a good piece of advice for a 58- year old Rookie?
- Well, how about try to staying alive?

Det på film hade ju varit priceless. :fakta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma