Daytona 03- 600 GUL

cimp

Cimp
Gick med
15 Feb 2009
Hoj
2008 Triumph Daytona 675
Min daytona blev stulen i natt i Rågsved. Bjursätragatan 6.

Fanskapen hade kapat kättingen då jag hittade kättingen i två delar.

Har bytt alla blinkers till mini blinkers. Bytt bolton (double brothers tror ja de hette), satt på gula stripes på däcken.

Reg skylt: TTA 064

Tips & dylikt uppskattas!

Vill få tag i den jäveln/jävlarna som våldtagit min betta!

070-210 78 28
cimp08@hotmail.com
attachment.php

Helt sjukt vad cyklar försvinner.
Polaren vart av med sin yamaha Yzf 450 enduro (i enskede) inom loppet av en vecka. Vet inte exakt datum då han ser den varje dag

Sorry, fan va tradigt. Själv blev jag av med min Speed Triple 955 -04 förra veckan. Dagen efter blev den totalskrotad i en kollision. Fick åka in och titta på den men aldrig mer köra den igen...

Nästa hojj köp läggs de in en gps tracker i och då blir de häxjakt! :/ massa daytonas som blivit stulna märkte jag idag här på sporthojj

Sorry, fan va tradigt. Själv blev jag av med min Speed Triple 955 -04 förra veckan. Dagen efter blev den totalskrotad i en kollision. Fick åka in och titta på den men aldrig mer köra den igen...

Blev tjuven ialla fall totalskrotad också?

Last edited:
Nästa hojj köp läggs de in en gps tracker i och då blir de häxjakt! :/ massa daytonas som blivit stulna märkte jag idag här på sporthojj

Blev tjuven ialla fall totalskrotad också?

Tyvärr inte. Vittnen menade att han flög 70m, reste sig upp och sprang därifrån. :va

Så fick dom fast aset som tog hojen? Man kan nästan kalla det karma, stjäl du någons hoj då kommer gud att straffa dig :mattias

Jag håller koll i Skarpnäck efter Bettan:tummenupp

Last edited:
Så fick dom fast aset som tog hojen? Man kan nästan kalla det karma, stjäl du någons hoj då kommer gud att straffa dig :mattias

Jag håller koll i Skarpnäck efter Bettan:tummenupp

bussigt!

Tyvärr inte. Vittnen menade att han flög 70m, reste sig upp och sprang därifrån. :va

Typiskt att de oärliga på något sätt aldrig skadas riktigt ordentligt!

Just nu känns de som att om den kommer tillbaka skadad så önskar ja att de är en dödsolycka. Då åker seger cigarren fram och gamla whisky flarran!

Last edited:
bussigt!

Typiskt att de oärliga på något sätt aldrig skadas riktigt ordentligt!

Just nu känns de som att om den kommer tillbaka skadad så önskar ja att de är en dödsolycka. Då åker seger cigarren fram och gamla whisky flarran!

Jag önskar dig lycka till med det. Min förövare återfanns mig veterligen inte och jag fick supa bort sorgen av en bortgången hoj istället.

Du det där kanske du ska kolla upp.
Om han är påverkad så brukar det funka sådär, men chansen är stor att han kom till sjukhuset senare.

:tummenuppMinns en låt från förr. Svenne bor i rågsved, han har ingen mamma o pappa, men han vill ha det så han får låna mina...

Decapitate the fuckers om du ser dom, på Al-Qaida vis med slö nagelfil ;-)

Får vara liote seriös oxå, skönt att veta att nån redig hoj kommer tillbaka, no offens motardister :tuttar Men det verkar ju som sporthojjar hamnar i öst och enduro/motard i gettot... typ som tempest skull säga

Last edited:
Grymmt att den blivit hittad !!! :tummenupp

på tal om GPS trackers så beställde jag en själv tidigare i dag

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....44448&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_8925wt_1185

kostar 376;- inkl. frakt direkt ifrån kina. Exakt samma produkt kostar 800;- i sverige så det var alla gånger värt att beställa och vänta några extra dagar på att den ska leverreas:)

sen kan tjuvarna vara redo med GEVALIA då de kommer få "oväntat besök" om de snor min kärlek:D

PM:a mig om du vill ha mer info kring GPS trackern :)

Hojjen blev stulen igen innan ja hann till älta...trött blir man...dock två grabbar tagna av farbror blå....ska försöka lista ut vilka de är imorgon...långhårig svensk man 35 års åldern sågs rulla bort med den på ältavägen vid preem macken...letade hela området men hittade ej fanskapet :/

Polisen vägrar att ge ut information om de två de grep (eller någon information alls, förutom att de var två stycken som körde omkull). Någon som vet om jag kan hävda att ja kan få tillgång av den enligt lag? Har inte koll på sånt. Skulle inte förvåna mig om de släppte grabbarna innan ja kom till plats så de tog den igen bara....

Förmodligen är det ju personer som bor i Älta så om någon har kontakter eller hänger där vore de ju kanom om de håller ögonen öppna!

Tack!

Hoppas den är i bra skick. Rågsved får man akta sig för.

verkar ju som att idioterna hänger till i Älta......:huvet

Grymmt att den blivit hittad !!! :tummenupp

på tal om GPS trackers så beställde jag en själv tidigare i dag

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....44448&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_8925wt_1185

kostar 376;- inkl. frakt direkt ifrån kina. Exakt samma produkt kostar 800;- i sverige så det var alla gånger värt att beställa och vänta några extra dagar på att den ska leverreas:)

sen kan tjuvarna vara redo med GEVALIA då de kommer få "oväntat besök" om de snor min kärlek:D

PM:a mig om du vill ha mer info kring GPS trackern :)

Kommer definitivt höra med dig hur den funkar vid nästa mc köp!

:tummenuppMinns en låt från förr. Svenne bor i rågsved, han har ingen mamma o pappa, men han vill ha det så han får låna mina...

Decapitate the fuckers om du ser dom, på Al-Qaida vis med slö nagelfil ;-)

Får vara liote seriös oxå, skönt att veta att nån redig hoj kommer tillbaka, no offens motardister :tuttar Men det verkar ju som sporthojjar hamnar i öst och enduro/motard i gettot... typ som tempest skull säga

Vi som överlevde Rågsved :yoparty

Last edited:
Två till sjukhus efter mc-olycka
ÄLTA 07:34 | 28 juni På måndagskvällen inträffade en motorcykelolycka på Ältavägen.

Larmet om olyckan inkom vid tjugo i sju på måndagskvällen. Det rörde sig om en singelolycka, men motorcykelföraren hade en passagerare. Båda två fördes till sjukhus.

Enligt polisen misstänks föraren ha varit alkoholpåverkad och dessutom kört utan körkortsbehörighet.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman