Dax för ny hoj!

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Dax för ny hoj! Lite hjälp och förslag?

Nu var det dax för en ny hoj!
Tänkte handla nu på hösten för att spara nån krona!
Funderar på en 1000cc R hoj men har beslutsångest!
Vad tror ni?
GSXR 1000, CBR1000RR, R1, ZX10R ELLER RSV1000R TITTAR PÅ 2004-2005årsmodeller. Har tänkt lägga runt 70´000kr +-10´000kr..
TAKSAM FÖR FÖR OCH NACKDELAR!!!:yoparty :shrules :yoparty

Last edited:
Som man frågar får man svar.

Så hjälp oss lite på traven, vill du ha komfort eller fart, radfyra eller twin etc?

Som man frågar får man svar.

Så hjälp oss lite på traven, vill du ha komfort eller fart, radfyra eller twin etc?

Har tittat mycket på ZX10R och den van ju testerna på Master Bike 2004 men CBR1000RR har hyfsad försäkringspremie för mig 30år i Stockholm och alla andra åker GSXR1000 eller R1. RSV´N har bra prestanda men inte lika mycket motor!
Där av beslutsångest!
Hjälper minna funderingar nått??:va Vill ju inte vara sist till Vaxholm heller!!:D :D

Har nu hittat en CBR1000RR från -04:A 1300mil och inport av Hojgaraget i Norrköping!
Vad skall jag akta mig för?:va :va :va

Last edited:
Jag skulle titta på K5 eller K6, vill du vara lite mer annorlunda så köp Millen, och jag lovar, det är inte hojen som avgör om du är sist till Vaxholm...
Honda skulle jag titta på om det var en 08...

Fredrik:D

Jag lånar tråden eftersom jag också är på jakt efter ny hoj och har väl kommit ner till 3 möjliga hojar.

Kawasaki Z1000
Honda CB1000RA
Suzuki Bandit 1250

Anledningen till bytet är att KTMen är inte kul om man kommer ut på motorväg och jag vill ha möjligheten att köra lite motorväg utan att känna att jag kommer gå sönder. :)

Jag ska provköra alla men det är alltid bra att få lite åsikter.

Jag lånar tråden eftersom jag också är på jakt efter ny hoj och har väl kommit ner till 3 möjliga hojar.

Kawasaki Z1000
Honda CB1000RA
Suzuki Bandit 1250

Anledningen till bytet är att KTMen är inte kul om man kommer ut på motorväg och jag vill ha möjligheten att köra lite motorväg utan att känna att jag kommer gå sönder. :)

Jag ska provköra alla men det är alltid bra att få lite åsikter.

z 1000, snygg sexig o har prestandan

RSV:n för ljudet, looken och chassit - motorn verkar ju inte dålig den heller!:tummenupp

Annars ZX10R För att den inte är lika vanlig och "tråkig" som Gixxer eller R1, dessutom ser den jävligt cool ut.

Kan bara uttala mig om CBRn från 04.
Haft min nu 2 säsonger och är riktigt nöjd. Inte haft något som helst problem med den. Hade en -96 innan och hade inga problem med den heller.
Ska sälja min snart efter den varit på 1200 mil service då jag ska köpa en bil till. Blir en ny honda i vår. :)

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage