Dax för klassfoto i Motardskolan!!!

När?

• Antal röstningar
    0
Aj då.. Har inte hängt med i tråden.. :gnissla Kommer nog på lördag då.. :)

Last edited:
Bara en fråga, den här Tanja är det hon som sprang runt och fotade oss idag eller :va

peteR1000 skrev:
2478140 Bara en fråga, den här Tanja är det hon som sprang runt och fotade oss idag eller :va

vad trodde du?:va inte var det en utsänd skribent från jehovas församling:tungan

Har inte hängt med riktigt nu... Lördag alltså.

Ska hon fota oss när vi kör bakhjul och sånt eller är det bara pose ur sneda kamervinklar som gäller?

Henkepenk skrev:
2478230 Har inte hängt med riktigt nu... Lördag alltså.

Ska hon fota oss när vi kör bakhjul och sånt eller är det bara pose ur sneda kamervinklar som gäller?

Vadå VI åka bakhjul..... sattsa du på att ta på dig speedozarna och posa för bakhjul kan du ju inte köra:tungan :D :D

Kunde inte låta bli

doro skrev:
2478251 Vadå VI åka bakhjul..... sattsa du på att ta på dig speedozarna och posa för bakhjul kan du ju inte köra:tungan :D :D

Kunde inte låta bli

Tänkte ju det från början, men hade vart rötet att komma på hojen i bara speedos och alla andra har skinnställ osv. på sig.

Tar med dem ifall att!

PS.
Lackarebäck --> Krokslätts fabriker på bakan. Har gått från noll till hyfsad på ganska kort tid!

kesokungen skrev:
2478330 nu förstår ja dig inte rikitgt :D

OK, om jag skriver såhär då, har den blåa FINA plasten fått känna på en röra av kära och sten igen(asfalt):D :D

doro skrev:
2478225 vad trodde du?:va inte var det en utsänd skribent från jehovas församling:tungan

Ja, nåt sånt. Alla jag frågade hade ju fan ingen aning om vem hon var :confused:

höhöhö...

Nån av er som var på väg till fotografering igår som körde om mig ur rondellen vid hornbach. Körde ktm och såg ut o ha kul! Fast det såg ut o va jobbigt o inte ha backspeglar... :D

btw, jag körde silverfärgad bmw z3...

11.30 imorron!!!

Nu har jag bytt olja i Husan, monterat regplåt och vält den så kopplingshandtaget gick av...:va

Allt klart för imorron!!!:yoparty

Fick några smakprov av Tanja!

Last edited:
lilltryne skrev:
2480761 Nån av er som var på väg till fotografering igår som körde om mig ur rondellen vid hornbach. Körde ktm och såg ut o ha kul! Fast det såg ut o va jobbigt o inte ha backspeglar... :D

btw, jag körde silverfärgad bmw z3...

Kom precis från jobbet, hade lite brådis :D
backspeglar behövs inte, man vänjer sig snabbt.

Rasorblade skrev:
2481011 Jag vill oxå ha en hoj och va med på bild[/B]

:gråta :gråta :gråta :gråta :gråta :gråta :gråta
Gick inte din o köra efter krocken? Eller har du lämnat in den nu?

Min blev just precis "körklar", inga lysen funkar och backspeglarna är inte på, och den är inte provkörd än, tror det får bli en provkörning upp till götaplatsen imorn! :tummenupp

Plåtslagarn skrev:
2480897 11.30 imorron!!!

Nu har jag bytt olja i Husan, monterat regplåt och vält den så kopplingshandtaget gick av...:va

Allt klart för imorron!!!:yoparty

Fick några smakprov av Tanja!

Fan vilken grym bild på mig!:tummenupp ser ju helt brutal ut... hahahaha:yoparty :yoparty finns det någon sida man kan se dem högupplösta?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8