Dax för en AW igen, fre 8/10

Jag kommer definitivt. Var himla kul sist.

:rolleyes: Om jag orkar gå SÅ långt så dyker nog jag med upp :D:tuttar

Ta med en kille från kontoret som e sugen på hojåkerskor också! Klar fördel om han inte är så nogräknad, har gott om pengar samt är lättledd. :tuttar!

Men asså har du inte fullt upp med Gimo? :tungan. Jag såg ju fram mot en presentation av pizzeriakungen.

För en gång skull får man ta sig in till stan mao.

Jag ska försöka slå mig fri och dyka upp jag med. Jo, just det, färdtjänsten lovade ställa upp med gratis transport från Pizzeria Roma i Gimo, direkt till Akkurat. Hemtransport sker inte förrän dagen efter så det finns gott om chanser att få med sig ett lätt ragg hem för alla brewdar.(Anna m fl)

Men asså har du inte fullt upp med Gimo? :tungan. Jag såg ju fram mot en presentation av pizzeriakungen.

För en gång skull får man ta sig in till stan mao.

PizzeriaKungen. Jag vill helst att du skriver med hans titel med versaler, lite respekt tack, vi talar om Mannen av män nu. :Bugar
Han hälsar att han gärna träffar alla men vid en lämpligare tidpunkt. (Kanske veckan efter då socialbidraget kommer? :D)

Jag ska försöka slå mig fri och dyka upp jag med. Jo, just det, färdtjänsten lovade ställa upp med gratis transport från Pizzeria Roma i Gimo, direkt till Akkurat. Hemtransport sker inte förrän dagen efter så det finns gott om chanser att få med sig ett lätt ragg hem för alla brewdar.(Anna m fl)

Du glömde säga att jag redan tagit kronjuvelen ur samlingen.

Om jag inte lycktast köra ihjäl mig så kommer jag! :tummenupp

Knacka oss på axeln när du susar in. :D

Last edited:
Jag är ung men dock inte så villig tyvärr, hoppas det går ändå?

låter som en kul grej, får se om man dyker upp :) lär nog vara nykter dock. men kul lär det nog vara ändå! :tummenupp

Får se om jag lyckas få med mig "liquid" varianten av mig också.

Du glömde säga att jag redan tagit kronjuvelen ur samlingen.

Var inte så självisk nu Anna. Tänk på dina medsystrar. Det fanns tillräckligt med sköna juveler där för att dekorera riksregalierna. Jag tror att alla tjejer kan få varsin, om vi hittar en tillräckligt stor buss att köra ner dem i.

Ska nog se till att man snubblar förbi där under kvällen, en Red Seal möjlighet får inte missas.:tummenupp

Har som vanligt har jag hunden, delad vårdnad..ler, men en stund kan jag gå upp. Bor ju 2 min där ifrån..Nån som vill ha en stänkare på vägen..skicka Pm..

Om Anna redan plockat russinet ur kakan vete tusan om jag vill ha smulorna som blev över :D

Var inte så självisk nu Anna. Tänk på dina medsystrar. Det fanns tillräckligt med sköna juveler där för att dekorera riksregalierna. Jag tror att alla tjejer kan få varsin, om vi hittar en tillräckligt stor buss att köra ner dem i.

Har som vanligt har jag hunden, delad vårdnad..ler, men en stund kan jag gå upp. Bor ju 2 min där ifrån..Nån som vill ha en stänkare på vägen..skicka Pm..

Öhhh... en stänkare före en After Work? Såna arbetstider vill jag också ha.:D

Har ju både fyllnat till och nyktrat till innan kl 18..haha
Ps. Var visst Hornsgatan 18..inte kl 18..Ingen start tid? Då är jag där kl 16.15 till 16.30..sen får ni boka resten..haha

Anna är målmedveten i baren (eller om det är Sanna)

[YOUTUBE-ID]_TgM9dO9mr4[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...