Dax för en AW igen, fre 3/12

Men FAN! Kan ni sluta äckla er om vad ni gör i dom där jävla videobåsen! :mad: :mad: :mad:

Det här är en AW-tråd!

Äsch trams! Sluta grina nu fårgar du R1 wannabe lite snällt och försynt så släppar han säkert in dig med i båset! :tummenupp

Brukar komma även fast jag jobbar :glömdet

Du är inte ensam... jobbigt med allt gnäll från chefen och kunderna bara men det är det värt! :)

Last edited:
videobås? var ett nytt uttryck, när jag var ung(ja för det var iaf då det fanns videoapparater) hette det runkbås.....

är lite små kraschlig.. jag kommer men blir nog nyckter ikväll.. fan jag som såg så fram emot att dricka med er.. men men det blir nog trevligt ändå :)

Själv sitter man och jobbar då=) Men om jag kommer förbi ska jag ta med en rullstol till Mad Skillz, eller så får jag bära honom till närmsta tunnelbana. Jag är stark=)

Ja... Samtidigt som man gör nåt annat! Har du aldrig vart där eller? :va

Ikväll får du inte mig o Ak4 som vittnen som kan intyga att du e skötsam.... Vi i tjejgänget förgyller lördagen me Gocart o utgång istället.... Party...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Själv sitter man och jobbar då=) Men om jag kommer förbi ska jag ta med en rullstol till Mad Skillz, eller så får jag bära honom till närmsta tunnelbana. Jag är stark=)

Ses i morrn Ak4.... Kul de ska bli att träffa alla igen..... Mad Skillz e alltid skötsam....

Sent from my iPhone using Tapatalk

trevlig aw :tummenupp fick med mig ett fint ölglas i brist på skäggbiff! :fyllisar Maud, jag vill se din KORTA skinnkjol, för din "långa" var ju inte så lång :tummenupp:tuttar

Tack för en jättetrevlig och STÄDAD AW(inte för att jag hade misstyckt om den varit jättestökig :D ). :tummenupp:
jäkligt kul att se lite ansikten bakom nicken.

hoppas vi kan hitta på nåt igen.

Riktigt trevlig AW, och lika trevlig hemresa... de é nice mé chaufför:tummenupp

Ses snart igen:yoparty

Last edited:

Kul att du kom. Var ett tag sen sist vi sågs.

Sick, hemma nu. Sjuka flyg som blir sena.

tur alla lovat att vara städade nu när man dyker upp efter 22 :D

Men du hann ju vara med ett tag :tummenupp

Ses i morrn Ak4.... Kul de ska bli att träffa alla igen..... Mad Skillz e alltid skötsam....

Mads var faktiskt riktigt städad :krama. Inga krossade glas denna gång från vårt gäng. Det stod andra för. Vill ju inta bli portad från Akkurrat.

trevlig aw :tummenupp fick med mig ett fint ölglas i brist på skäggbiff! :fyllisar Maud, jag vill se din KORTA skinnkjol, för din "långa" var ju inte så lång :tummenupp:tuttar

Bara det blir lite varmare så lovar jag :tungan :D

Tack för en jättetrevlig och STÄDAD AW(inte för att jag hade misstyckt om den varit jättestökig :D ). :tummenupp:
jäkligt kul att se lite ansikten bakom nicken.

hoppas vi kan hitta på nåt igen.

Kul med nytt ansikte. Det blir fler gånger garanterat men ett litet juluppehåll får komma emellan först. Håll utkik :tummenupp

:rolleyes: jo de kan jag mycke väl tro att du gör, men sånt gör inte jag på jobbet :tungan :tuttar

Linkan har ingen arbetsmoral. Synd att du jobbade. Får ses en annan gång :krama

Back