TinaTjejen
long time, no see
Akta så jag inte brottar ner digDawan skrev:Tunnis![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Akta så jag inte brottar ner digDawan skrev:Tunnis![]()
Dawan skrev:Tjihoooooooooooooooooo! Det är ju världsrekord!!!!!!!!!!!!. 2:59 är ju en helt sjuk och oslagbar tid. Är det säkert, skojar du inte nu? Finns det bevis? Hur kändes det? Var stack dom dig? gjorde du något speciellt innan, under eller efter blodgivningen? ja, efter är väl skitsamma. Komigen berätta.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TinaTjejen skrev:Duchess är inte bortskämd hon![]()
Dr.Bike skrev:Edit: Vad är förresten "grejen" med att kunna ge snabbt? Det tyder väl bara på högt blodtryck? = inte SÅ bra. Jag vet inte om de använder olika grova nålar? Eller är det "one size fits all"?
Har f.ö aldrig känt yrsel efter en tappning. Vad kan det bero på?
Sb skrev:Tyder det verkligen på högt blodtryck? Jag har lite högt blodtryck men det tar tiiid för blodet att komma ut när jag lämnar.
Jag har hört att det där med yrsel oftast är psykiskt (aj.. det kommer jag väl få skit för att jag skrev) men å andra sidan står det på blodcentralens hemsida att blodtrycket kan sjunka något precis efter så det är väl isåfall därför som vissa känner yrsel¨.
Fråga nästa gång du är där vetja!
Jag inbillar mig att 9 timmars abetsdag och lunch vid 11 och sen tömning vid 18-19tiden gjorde sitt, för min del.Dr.Bike skrev:Har f.ö aldrig känt yrsel efter en tappning. Vad kan det bero på?
TinaTjejen skrev:Jag inbillar mig att 9 timmars abetsdag och lunch vid 11 och sen tömning vid 18-19tiden gjorde sitt, för min del.
*skylla på*![]()
TinaTjejen skrev:Jag inbillar mig att 9 timmars abetsdag och lunch vid 11 och sen tömning vid 18-19tiden gjorde sitt, för min del.
*skylla på*![]()
Du hade säkert "planeringstid" den dagen?Dawan skrev:Tunnis![]()
Blodbuss? Det låter nästan lite äckligt..Dr.Bike skrev:Ja herregud ja! Så där får du inte hålla på! Det där blir man ju yr av UTAN tappning! (för jag antar att du menade att du inte åt nåt efter 11...*hu*)
Det fina med blodbussen är att de håller en kvar överdrivet länge, vilket blir en smygrast, äppeljuice + de goda hårdmackorna med den där ostmassan emellansamt läsning av senaste teknikens värld!
Kan det bli bättre!?![]()
TinaTjejen skrev:Du hade säkert "planeringstid" den dagen?
(= sitta och zappa teve)
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |