Dax för ändring !

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
88-Kawasaki GPX750r
Tycker vi lägger ner hela skityen med hoj, blir ju ändå inget seriöst av det för det klarar vi ändå inte av att organisera utan att sprida hälften av oss lite hit o dit.

Klart hälften med tanke på den mängd som brukar vara ute o "leka" borde kvala in på nått slags rekord :yoparty

Tycker vi säljer bågarna o köper brudar, bärs o en vatten skoter, drar till ringsjön o leker "skräma gammel gäddan".. :3freak

Skutte skrev:
Tycker vi lägger ner hela skityen med hoj, blir ju ändå inget seriöst av det för det klarar vi ändå inte av att organisera utan att sprida hälften av oss lite hit o dit.

Klart hälften med tanke på den mängd som brukar vara ute o "leka" borde kvala in på nått slags rekord :yoparty

Tycker vi säljer bågarna o köper brudar, bärs o en vatten skoter, drar till ringsjön o leker "skräma gammel gäddan".. :3freak

Jag är på. var och när skall vi samlas innan vi åker till Ringsjön ? :va

Skutte skrev:

Gick det så bra på porrmässan? :D

Skutte skrev:

Jag tycker vi säljer hojarna o köper cabbe...... Om inte det e någon som kommit på en uppblåsbar hjälm så man kan kasta upp en spätta där bak när man vill o det faller på. Men sen verkar det inte som att brudarna impar mer på mc's...... Jag röstar för cabbe... Då jag e väldigt vattenrädd. Det funkar inte så bra med vattenskoter då.

Zmurfen skrev:
Jetski=porrmässa.
HALLÅ! E du trög eller,fattar vem som helst :kocko :fyllisar

*ASG* :corn

Skutte skrev:

Vafan nu då Skutte? Har du slickat på paddor nu igen?!
Lärde du dig inget alls förra gången.... Inte göra av med hojen, suget blir alldeles för stort! Köp en vattenskoter också!
Inte istället för...

Maverick_ou812 skrev:
Vafan nu då Skutte? Har du slickat på paddor nu igen?!
Lärde du dig inget alls förra gången.... Inte göra av med hojen, suget blir alldeles för stort! Köp en vattenskoter också!
Inte istället för...

He he äntligen någon som börjar snacka ordentligt här . :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Inte göra av med hojen, suget blir alldeles för stort! Köp en vattenskoter också!
Inte istället för...

Jag har inte kört en meter i år och är inte sugen heller. Hoj är verkligen överskattat.

Mavve skrev:
Jag har inte kört en meter i år och är inte sugen heller. Hoj är verkligen överskattat.

Men hallå........det blåser som helvete och man får ont i kroppen om man kör för länge och så kostar det en jävla massa pengar.
Dessutom så riskerar man att bli mosad av ouppmärksam bilist.

Fattar inte vad du väntar på , damma av gammal kawwan för fan :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back