Dax att säga hej!

Välkommen till dårhuset är en klassisk välkomsthälsning.
:tummenupp För din presentation! Fler skulle läsa o lära.
Lycka till med hojen och kortet. Kör med insidan första året så blir det ett långt hojliv!
 
Hahaha, ja tack för det!
Har redan fått mig en läxa vad gäller köra med innsidan, letar efter en annan typ av hoj då jag gillar farten för mycket å måste tänka på familjen.
De känner mig å vet hur jag är så varje gång jag kliver upp på hojen är de oroliga att jag inte kommer hem. senast vid 5 tiden i morse fick jag en ordentlig utskällning för att jag inte bytt hoj än! Så för husfridens skull blir det en annan.
Ha de
Mvh Thomas
Maverick_ou812 skrev:
Välkommen till dårhuset är en klassisk välkomsthälsning.
:tummenupp För din presentation! Fler skulle läsa o lära.
Lycka till med hojen och kortet. Kör med insidan första året så blir det ett långt hojliv!
 
Tack tack. Jaa nog faan är det en rolig å trevlig hoj alltid. Ska ner till Göteborg på fredag å då får man se hur det är att åka långt på på den.
Hejlesen skrev:
Välkommen och ett utmärkt val av hoj.....fick min för två veckor sen och är kanonnöjd!
 
folkesson skrev:
Tack tack. Jaa nog faan är det en rolig å trevlig hoj alltid. Ska ner till Göteborg på fredag å då får man se hur det är att åka långt på på den.


Det är nog inga bekymmer att åka långt med den. Är själv 190 cm lång och tycker ine det är jobbigt att köra längre sträckor....bara kul!! :banana

Vad hade du för årsmodell på din du?
 
-99. Själv är jag bara 177cm lång. Tänkte ta en tur till Linköping idag tur å retur som lite för smak på längre sträckor. (Ska dock försöka att hålla mig inom lagens gräns så man får behålla lappen ett tag!) :hihi
Hejlesen skrev:
Det är nog inga bekymmer att åka långt med den. Är själv 190 cm lång och tycker ine det är jobbigt att köra längre sträckor....bara kul!! :banana

Vad hade du för årsmodell på din du?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top