Dax att förkovra sig kanske!?

Thunder skrev:
Jag tänkte hoja ner, MickeP66 skulle ner samtidigt så vi sammkör troligen från Kungsbacka. Själv då? Det blir väl på släp, eller skall du skaka hela vägen dit? Men kör du så häng gärna på. :tummenupp

Klart det skall samköras ner!

Sisten ner betalar för dom andra????

Nej skoja bara så rik e jag inte :tungan

lilltryne skrev:
2119999 wiiii... Vi mä!

Kul att ha någon från forumet i samma grupp. Lova att va snälla där ute :7peta

trickyrick skrev:
2119633 Jag skall köra i grön grupp den 17e. Tror jag i alla fall, det är bokat och betalt men jag har inte fått nån bekräftelse.. :gnissla Skall man få det?

Ber om ursäkt för ett något sent svar men det är mycket att hålla koll på nu och jag läser/letar inte kontinuerligt efter trådar med svar som jag glömt var jag "postat" dem.

Bekräftelsen av anmälan skall du ha fått via e-post, skickas ut automatiskt när du trycker på knappen "Anmäl" i anmälningsformuläret på SMC_Västs hemsida.

Vad gäller betalningen kan du alltid kontrollera den själv även den via hemsidan där du skriver in ditt personnummer.

När det återstår ca. 3 veckor innan kursdagen skickar vi ut, via e-post i första hand (så håll oss uppdaterade med rätt e-postadress), ett välkomstbrev med lite tps att tänka på inför dagen, så som vilka kontrollpunkter vi går igenom på hojen mm. mm. samt schema för dagen så du vet när och var du skall vara.

Har du/ni frågor antingen innan detta utskick går iväg eller frågor som inte besvaras i underlaget vi skickar ut är ni självklart välkommna att höra av er!

Väl mött på banan!
// Niklas
0708-837943

:yoparty :yoparty :yoparty
Nu har en annan fått plats i blå grupp den 1/7!!! :Bugar :Bugar

Ngn som skall ta sin hoj på släp och har en plats över?!

Last edited:
Vilka skulle till Falken den 17 nu då? När bör man åka från götet så man hinner ta en liten paus och tanka innan.
Fick plats i röd den 17 nu på lördag. Hmmm Alltid önskat vara rundningsmärke :3freak

Förresten... finns det nån som har ett släp att låna/hyra?

Last edited:
Vilka skulle till Falken den 17 nu då? När bör man åka från götet så man hinner ta en liten paus och tanka innan.
Fick plats i röd den 17 nu på lördag. Hmmm Alltid önskat vara rundningsmärke

Jag ska oxå ner på lördag. fick även jag platts i röd grupp, vi kan vara rundnings märken tillsammans =).

tänkte ta hojjen ner och åka runt 6 snåret, vad tror du om det?

Tintin skrev:
2235196 Vilka skulle till Falken den 17 nu då? När bör man åka från götet så man hinner ta en liten paus och tanka innan.
Fick plats i röd den 17 nu på lördag. Hmmm Alltid önskat vara rundningsmärke :3freak

Optimus Prime skrev:
2236555 Jag ska oxå ner på lördag. fick även jag platts i röd grupp, vi kan vara rundnings märken tillsammans =).

Kolla denna tråden!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=124070

Och nu kommer nästa dumfråga :tomten

MC´n skall ju vara försäkrad, det är ju solklart. Men behöver den vara helförsäkrad?
Jag antar att jag får skylla mig själv om jag skrota den och inte har helförsäkring, men halvförsäkring täcker ju om jag skulle skrota någon annan i förbifarten av min egen vurpa. Eller? :confused:

Thunder skrev:
2236992 Och nu kommer nästa dumfråga :tomten

MC´n skall ju vara försäkrad, det är ju solklart. Men behöver den vara helförsäkrad?
Jag antar att jag får skylla mig själv om jag skrota den och inte har helförsäkring, men halvförsäkring täcker ju om jag skulle skrota någon annan i förbifarten av min egen vurpa. Eller? :confused:
Räcker med trafikförsäkring!

Optimus Prime skrev:
2236555 Jag ska oxå ner på lördag. fick även jag platts i röd grupp, vi kan vara rundnings märken tillsammans =).

Håller på och försöker att få tag på släp o bil med drag:-) Tänkte på nåt vänster fixa det... Kan väl ev ta med lite packning för nån i värsta fall...

// Tomas

Hur mkt mönster skall man ha kvar för att det är godkänt att åka på B&K?
Det börjar bli lite slitet bak! :D

Rasorblade skrev:
2251410 Hur mkt mönster skall man ha kvar för att det är godkänt att åka på B&K?
Det börjar bli lite slitet bak! :D

minst så du klara en vanlig besikning

Jag ska ner med (röd grupp rundningsmärke nr 3:) ) tar bilen med hojen på släp ev plats för en till hoj ska kolla detta, men packning kan jag ta om nån vill. :yoparty

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna